Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kupno samochodu do 7 tysicy

drabik92 22 Gru 2013 19:14 1773 10
  • #1 22 Gru 2013 19:14
    drabik92
    Poziom 7  

Witam, mam do dyspozycji ok 7 tys i zastanawiam się nad kupnem praktycznego-ekonomicznego auta. Proszę o jakiś porady, co myślicie o Golfach 4 ( tych do 7 tys) Astrach II, Clio II, Lanosach. Pozdrawiam.

0 10
  • #2 22 Gru 2013 19:21
    przemek751
    Poziom 1  

Golf 4 to będzie złom za tyle kasy. Polecam Audi 80 b4 2.0 benz.

0
  • #3 22 Gru 2013 19:26
    drabik92
    Poziom 7  

A te Audi w gazie jak się sprawuje ?

0
  • #4 22 Gru 2013 19:49
    migdal1
    Poziom 7  

Sie ma.Do 7 tysi kupisz moim zdaniem dobrą furę.Nie znam się na WW,ale niemiecki samochód to samochód,a nie taczka do pchania i wkładania towaru zamiast pieniędzy.Ja 2 miechy temu kupiłem sobie miecia W210 96r.Jestem zadowolony,choć ma kilka defektów.Popatrz to z takiej strony:Jakie auta jeżdżą po naszych drogach najstarsze?np.z lat końca 80tych.Odpowiedź:niemieckie.nie kupuj czasem bmw,bo w polsce co druga jest zarżnięta przez małolata.Co do Astry, podobno są ekonomiczne i nie czepia się ich rdza tak szybko.Postaraj sie kupić samochód od właściciela a nie od pośrednika.Poczytaj o danej marce na forach inter,czy będzie cię stać na części,(ja swoje możliwości trochę przeceniłem).Francuza kiedyś miałem,nie dbałem,zezłomowałem.Pozdro.

0
  • #5 22 Gru 2013 19:56
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

migdal1 napisał:
    Jakie auta jeżdżą po naszych drogach najstarsze?

A to dlatego, że w Polsce panuje taki kult:
    migdal1 napisał:
    ale niemiecki samochód to samochód,a nie taczka do pchania i wkładania towaru zamiast pieniędzy

Którego i ty jesteś zagorzałym wyznawcą.

0
  • #6 24 Gru 2013 07:55
    Alfred_92
    Poziom 32  

migdal1 napisał:
    Co do Astry, podobno są ekonomiczne i nie czepia się ich rdza tak szybko.