Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 1997r.- podłączenie centralnego zamka do autoalarm

Kylo1983 25 Mar 2005 20:52 76937 49
  • #1 25 Mar 2005 20:52
    Kylo1983
    Poziom 10  

    Mam pytnie: Jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu tak żeby mozna było obsługiwać centralny zamek z pilota. Centralny zamek w tym samochodzie nie jest pneumatyczny!!!

    1 29
  • Sklep HeluKabel
  • #3 25 Mar 2005 21:24
    irreligious
    Poziom 12  

    Czy jest to fabryczny centralny??

    0
  • #4 25 Mar 2005 21:57
    czar
    Poziom 15  

    W samochodach typu Passat, Audi zamek centralny jest pneumatyczny, tzn. samochód jest wyposażony w pompke centralnego zamka. Układ jest sterowany + to jest 12V. Przeważnie autoalarmy sterują centralnymi zamkami - (podają na krótki okres masę). Takie rożwiązanie jest dobre w przypadku zamków elektrycznch gdzie podanie masy otwiera lub zamyka drzwi. W twoim przypadku musisz zastosować przekaźnik na 12V na którego wejście podasz 12 V - (cały czas) a na drugie impuls z autoalarmu to jest masę. Musisz zastosować taki przekźnik żeby w przypadku podania 12V i masy zwierał a nie rozwierał i żeby na wyjściu przekaźnika pojawiało się 12V, które podłączysz do przewodu który steruje centralnym zamkiem. Jakiego koloru to będą przwody? - nie wiem. Musisz sprawdzić w instalacji elektrycznej, jakiś kolega dołączył załącznik w swoim poście, więc sciągnij go i sprawdź. życzę miłej zabawy !!!

    0
  • #5 25 Mar 2005 22:35
    autoel
    Poziom 25  

    Cytat:
    W samochodach typu Passat, Audi zamek centralny jest pneumatyczny, tzn. samochód jest wyposażony w pompke centralnego zamka

    nie do końca , tzn. rok 97 to "cuś mi się widzi" że zameczek orginał jest elektryczny z podwójnym ryglowaniem.

    2
  • #6 26 Mar 2005 13:17
    Kylo1983
    Poziom 10  

    witam i dziękuję za szybką odpowiedz na zadany temat. co do pneumatyki to w tym passacie napewno jest zamek centralny oryginalny sterowany elektronicznie. zaraz ściągne sobie schemacik i spróbuje coś pokombinować. czy coś z tego wyjdzie dam znać. Narazie Dziekuje

    0
  • #7 26 Mar 2005 19:17
    rysiek 735
    Poziom 13  

    witam Postaraj sie podlaczyc do modułu komfortu tam masz wszystkie wyprowadzenia łacznie z oświatleniem

    0
  • #8 26 Mar 2005 19:34
    Kylo1983
    Poziom 10  

    tylko gdzie ten moduł komfortu jest? bo raczej cięzko go znalezc

    Dodano po 3 [minuty]:

    sprawdziłem również przewody popielaty i zielony w drzwiach, ale na nich nie ma zadnego impulsu przy zamykaniu i otwieraniu drzwi. więc chyba to nie to. a po zatym jak podlaczyć się do oryginalnych wyłączników drzwi przecież Passat takich w drzwiach nie posiada

    -2
  • Sklep HeluKabel
  • #9 28 Mar 2005 22:28
    czar
    Poziom 15  

    Cześć! Czy auto posiada tzw. Safety Lock to jest że możesz się zamknąć od środka np. podczas jazdy. Jeżeli jest taki przycisk to zdejmij obudowę i sprawdź jak on działa czy podaje 12V do sterownika zamka czy może masę. Na podobnej zasadzie działa zamykanie zamka z kluczyka. A co do drzwi to powinien być włącznik krańcowy (może na śrokowej belce auta), który podaję masę po otwarciu drzwi. U mnie w Audi jest taki krańcowy włącznik ale też jest coś takiego że w momencie pociągnięcia klamki kiedy to drzwi się otwierają ale nie dokońca alarm już zaczyna działać.

    0
  • #10 28 Mar 2005 23:12
    sebi2
    Poziom 11  

    podlacz sie w drzwiach kierowcy do przewodow z silownika .
    steruje plusami .
    seba

    0
  • #11 29 Mar 2005 22:39
    bysiu3
    Poziom 10  

    witam, moduł komfortu w passacie b5 jest umieszczony pod nogami kierowcy, trzeba zdjąć wykładzinę itd. Wpięcie się do przewodów z siłownika w drzwiach kierowcy jest prostsze, a efekt ten sam. Też mam passata b5 i chcę założyć do niego alarm więc przy okazji skorzystam z rad tu zamieszczanych:)
    pozdrawiam i dziękuję Bysiu

    0
  • #12 13 Lut 2011 20:08
    sławol
    Poziom 17  

    Jak podłączyć sterownik na pilota w passacie b5 pod moduł komfortu? pod które przewody i jakie impulsy ??

    0
  • #13 13 Lut 2011 20:52
    ele5
    Poziom 26  

    Koledzy drodzy, sterowanie dwoma masami,trza zwalić tapicerkę i wbić się we wiązkę na odcinku pomiędzy siłownikiem zamka a modułem silniczka od szyby. Wydłużenie czasu na zamykanie spowoduje domykanie szyb. Tyle na temat.Było milion razy na forum. Jest też druga opcja, odszukać w lewym progu wiązkę do modułu komfortu która idzie z klapy bagaznika i tak samo sterowane masami a także funkcja komfort. Nie podłączać się pod przycisk od centrala na drzwiach bo to błąd! Opis ten jest do wersji z niebieskimi zegarami. Jak są zielone (pierwsze modele) to jest jeszcze prościej.

    1
  • #14 13 Lut 2011 22:57
    SKRZYNIA
    Poziom 23  

    czerwony/niebieski i czerwony/zielony dokladnie jak przedmowca wiazka do silownika w drzwiach kierowcy-masa!!

    1
  • #15 13 Lut 2011 23:41
    sławol
    Poziom 17  

    SKRZYNIA napisał:
    czerwony/niebieski i czerwony/zielony dokladnie jak przedmowca wiazka do silownika w drzwiach kierowcy-masa!!


    Interesuje mnie bardziej podłączenie się przy module komfortu bo mam go wyjętego, te kolory przewodów będą też takie o których mowa ?

    0
  • #17 14 Lut 2011 22:09
    15darekvw
    Poziom 27  

    sławol napisał:
    SKRZYNIA napisał:
    czerwony/niebieski i czerwony/zielony dokladnie jak przedmowca wiazka do silownika w drzwiach kierowcy-masa!!


    Interesuje mnie bardziej podłączenie się przy module komfortu bo mam go wyjętego, te kolory przewodów będą też takie o których mowa ?



    zrzuc tapicerke zajmie ci to chwile jak ci koledzy radza i masz po temacie a nie kombinujesz pod górke,sterownie minus - potwierdzam łacznie z domykaniem szyb ;-)a tych kolorów nieznajdziesz w module co steruja w drzwiach zamkami :D

    0
  • #18 15 Lut 2011 19:15
    sławol
    Poziom 17  

    Czyli które to są w module? po co mam zwalać tapicerkę skoro moduł jest wyjęty, nonsens.

    0
  • #19 15 Lut 2011 20:01
    emeryt2
    Poziom 42  

    Brązowo/niebieski i brązowo/zielony - masa. Sprawdź kontrolką przed podłączeniem.

    1
  • #20 15 Lut 2011 20:16
    milejow
    Poziom 42  

    sławol napisał:
    Czyli które to są w module? po co mam zwalać tapicerkę skoro moduł jest wyjęty, nonsens.

    Bo analogowo do modułu idą tylko kable sterujące z klapy bagażnika (kolory podał emeryt2), z drzwi już nie jest tak prosto, komendy lecą po sieci bus. Może i nonsens ale niestety fakt

    0
  • #22 01 Kwi 2011 07:30
    Dixjanikowo
    Poziom 9  

    Mam pytanie w sprawie tego tematu powod jest taki ze podaje mase na przewody w drzwiach jak podal emeryt2 ale jest taki problem ze zamyka i otwiera mi wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy a modul konfort jest bo szyby sie opuszczaja po dluzszym podaniu masy no i ocywiscie zamykaja. Co mozna z tym fantem zrobic ?? czy cos jest uszkodzone ?? Pozdrawiam.

    Dodano po 5 [sekundy]:

    Mam pytanie w sprawie tego tematu powod jest taki ze podaje mase na przewody w drzwiach jak podal emeryt2 ale jest taki problem ze zamyka i otwiera mi wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy a modul konfort jest bo szyby sie opuszczaja po dluzszym podaniu masy no i ocywiscie zamykaja. Co mozna z tym fantem zrobic ?? czy cos jest uszkodzone ?? Pozdrawiam.

    0
  • #23 01 Kwi 2011 08:40
    ele5
    Poziom 26  

    Dixjanikowo napisał:
    Mam pytanie w sprawie tego tematu powod jest taki ze podaje mase na przewody w drzwiach jak podal emeryt2 ale jest taki problem ze zamyka i otwiera mi wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy a modul konfort jest bo szyby sie opuszczaja po dluzszym podaniu masy no i ocywiscie zamykaja. Co mozna z tym fantem zrobic ?? czy cos jest uszkodzone ?? Pozdrawiam.

    Dodano po 5 [sekundy]:

    Mam pytanie w sprawie tego tematu powod jest taki ze podaje mase na przewody w drzwiach jak podal emeryt2 ale jest taki problem ze zamyka i otwiera mi wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy a modul konfort jest bo szyby sie opuszczaja po dluzszym podaniu masy no i ocywiscie zamykaja. Co mozna z tym fantem zrobic ?? czy cos jest uszkodzone ?? Pozdrawiam.
    Uszkodzony zamek drzwi kierowcy,trzeba rozebrać i przelutować całą płytkę.

    0
  • #24 01 Kwi 2011 08:43
    Dixjanikowo
    Poziom 9  

    le z kluczyka dziala w tym jest problem

    1
  • #25 02 Kwi 2011 09:38
    ele5
    Poziom 26  

    Dixjanikowo napisał:
    le z kluczyka dziala w tym jest problem

    Bo go przekręcasz mechanicznie!! Za pomocą kluczyka! Zastanów się jak to działa...potem pisz...

    0
  • #26 22 Lis 2011 01:35
    AiPZd
    Poziom 1  

    Dołączając się do tematu, mam nie lada problem gdyż w moim pasku nie ma kolorów o jakich piszecie, tzn. jak jest jeden to drugi nie występuje. Próbowałem na wiele sposobów podpiąć sterownik centralnego i zero rezultatu.

    0
  • #27 22 Lis 2011 01:37
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Współczujemy. W moim też nie ma... Nie wiadomo jaki passat więc...

    0
  • #28 05 Gru 2011 00:45
    devilll4
    Poziom 9  

    mam pytanie...skoro przewody podłączamy w drzwiach kierowcy (czerwony/niebieski i czerwony/zielony) przy siłowniku od centralnego to gdzie ja mam w takim razie tą centralkę wepchnąć? ciągnąć kable z drzwi do środka samochodu ? bo przecież w drzwiach się raczej nie zmieści to ustrojstwo
    na słupku rozumiem nie da rady złapać sygnału tak jak np w golfie 3 vento passacie b4?
    a i najważniejsze...sterowanie masą czy plusem? bo jedni piszą tak a drudzy tak

    0
  • #29 05 Gru 2011 10:06
    15darekvw
    Poziom 27  

    Centralke lokujesz w okolicy przekaznikow pod kierownica,do drzwi ciagniesz dwa przewody sterujace,sterowanie masa ;-)

    0
  • #30 05 Gru 2011 11:08
    paweł chmielinski
    Poziom 13  

    Do sprawdzenia, czy masą , czy plusem moim zdaniem najlepiej użyć miernika :x-mas: Jedna końcówka do masy, drugą podpinasz pod kable od siłownika i kręcąc kluczykiem w zamku robisz pomiar sygnału. Można nie mierzyć, ale jeżeli będzie sterowanie masą, a centralka plusem, to po podłączeniu będzie czuć. Ostatnio robiłem B5 z 1997r i sterowanie było +12v :smoke:

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Bzdura! Kolejny taki wpis i dostajesz ostrzeżenie. W Passacie B5 jest sterowanie masą!

    0