Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

maska do lutowania + wyciąg

Wanderley9 23 Gru 2013 16:10 3450 9
  • #1 23 Gru 2013 16:10
    Wanderley9
    Poziom 12  

Z racji tego, ze planuje się uczyć lutować na moim nowym nabytku ZD-937 chce się zabezpieczyć przed szkodliwymi oparami i uwzględnić bardzo mocne BHP. Tak będę lutował sporadycznie, ale mimo tego chce się zabezpieczyć jak na grubego "zwierza" :)

Potrzebuje pomocy w doborze maski w okolicach 100PLN. Nie znam się na oznaczeniach i przeznaczeniu poszczególnych modeli. Na pierwszy rzut wziąłem pod uwagę:

Maska 3M 7500

Spoiler:
    Chroni przed oparami i gazami wymienionymi w klasach A1, B1, E1 i K1, występującymi pojedynczo lub w postaci mieszanin.
    Trapezowy kształt (zwężający się przy ustach) zapewnia bardzo dobre pole widzenia.
    Klasa pochłaniacza „1“ (np. ABEK1) oznacza, że dopuszcza się jego stosowanie do stężeń szkodliwych oparów i gazów nie przekraczających 0,1% objętościowego.
    Do półmasek serii 7500 lub półmasek i masek serii 6000 są potrzebne 2 pochłaniacze ABEK1 (nr 6059).
    Do tego pochłaniacza można dołączyć filtry P1 (nr 5911) i P2 (nr 5925).
    Kolor oznaczenia: brązowo-srebrno-żółto-zielony.
    Zgodność z normami: EN 141.

SECURA2000-CHEM

Spoiler:
    W skład zestawu wchodzą:
    1) silikonowa półmaska SECURA 2000,
    2) dwa filtropochłaniacze 2041 A1P2 RD,
    3) dwie osłony aerozolowe zamontowane na filtropochłaniaczach za pomocą pierścieni dociskowych, zapakowane hermetycznie,
    4) 20 szt. osłon aerozolowych w opakowaniu foliowym !
    - stanowi ochronę układu oddechowego przed pyłami, dymami i aerozolami ciekłymi, a także parami i gazami organicznymi, których temperatura wrzenia jest wyższa niż 65°C
    - lekka (105 g) i niewielka półmaska wykonana jest z tworzyw sztucznych niewchłaniających substancji chemicznych, ponadto jest trudnopalna oraz antystatyczna