Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Początkujący potrzebuje wiedzy

ogryz 25 Mar 2005 22:17 1410 14
  • #1 25 Mar 2005 22:17
    ogryz
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam!
    Jestem początkującym elektronikiem zainteresowanym przede wszystkim telewizorami. Chciałbym dowiedzieć się nieco o ich budowie i działaniu, jednak nie bardzo wiem gdzie szukać potrzebnej mi wiedzy. Szukałem trochę w sieci, jednak nic nie znalazłem. Mam zamiar kupić książkę "Telewizja - poradnik", która podobno jest bardzo dobra, lecz chciałbym też znaleźć jakąś dobrą stronę o tej tematyce. Chciałbym też dodać, że nie jestem zupełnie "zielony" w elektronice - podstawy mam opanowane, dużo czytam (EdW i kilka książek), wiem też trochę o telewizji (z praktyk, ale niewiele) jednak chciałbym tą wiedzę poszerzyć. Będę wdzięczny za każdą pomoc!
    Pozdrawiam.

• Pomocny post
    #2 26 Mar 2005 02:02
    gieno55
    Poziom 14  

Witam!
    Naprawą TV zajmuję się już ok.25 lat,a jednak na niektórych problemach się łapię i sądze że nie tylko ja.Sama teoria jest wskazana ale praktyka jest najważniejsza.
    Jeśli chcesz zajmować się naprawą profesjonalnie to przydał by ci się jakiś kurs praktyczny.Przejdż się do najbliszszego serwisu RTV i zapytaj o kilkumiesięczną praktyke.Może to troche kosztować no ale coś za coś.
    Przyda ci się to bardzo!
    Życzę powodzenia na nowej drodze!
    Wesołych świąt.

• Pomocny post
    #3 26 Mar 2005 12:54
    Preskaler
    Poziom 37