Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lg SL 9000 - adapter wi-fi

richi63 23 Gru 2013 19:11 1581 7
  • #1 23 Gru 2013 19:11
    richi63
    Poziom 10  

Witam!
    Posiadam jeden ze starszych modeli modeli tv led a mianowicie Lg SL9000 42" i chciałbym podłączyć go do domowej sieci wi-fi i korzystać z internertu.Wiem że są różne rodzaje adapterów i tu problem .Może ktoś ma jakiś sprawdzony model adaptera i mógłby mi polecić .Nie chciałbym kupować w ciemno bo wiadomo czasami człowiek tylko przysporzy sobie problemów i niepotrzebnych nerwów a nie znam się za bardzo w tym temacie.Pozdrawiam !

0 7
  • #2 23 Gru 2013 21:24
    Polon_us
    Poziom 40  

Na twoim miejscu wstrzymałbym się z kupnem jakiegokolwiek adapteru. Wg informacji jakie znalazłem o tym telewizorze, to nie ma on zainstalowanych opcji do połączeń sieciowych. Co prawda, ma on gniazdo USB, ale tylko do obsługi "lokalnej pamięci masowej" czyli twardego dysku lub pendrive'a.

Także, sprawdź dokumentację tego telewizora, być może kontakt z infolinią LG rozwieje te wątpliwości co do możliwości połączeń sieciowych przez ten telewizor.

0
  • #3 25 Gru 2013 13:26
    richi63
    Poziom 10  

no dokładnie tak jest,a z tą infolinią to niezły pomysł dzięki!

0
  • #4 28 Gru 2013 18:36
    richi63
    Poziom 10  

No niestety niepomyślne wieści z info lg :ten tv nie jest przystosowany do korzystania z internetu przez wi-fi czyli pozostaje mi podłączanie przez laptopa za pomocą HDMI

0
  • #5 09 Sty 2014 19:57
    richi63
    Poziom 10  

ale właściwie to chodzi o przystawkę smart tv z androidem a konkretnie: Cabletech Smart TV Android 4.0 Dongle URZ0193 czy ma ktoś ten model czy można na tym urządzeniu oglądać filmy online

0
  • #6 13 Sty 2014 18:41
    richi63
    Poziom 10