Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z przerywanym dźwiękiem

kazzu997 24 Gru 2013 21:51 1263 12
  • #1 24 Gru 2013 21:51
    kazzu997
    Poziom 11  

    Witam.

    Od jakiegoś czasu mam problemy z dźwiękiem. Otóż, gdy słucham muzyki zacina mi ją, przerywa dźwięk po prostu. Nie trwa to cały czas, kilka sekund i jest dobrze, ale po pewnym czasie znowu to samo. Dodam, że dzieje się to po ok. 1-2h od włączenia komputera (na samym początku nie przerywa dźwięku).
    Wiem, że z głośnikami jest wszystko ok, bo podłączyłem do telefonu i nie było żadnego przerywania.
    W czym może tkwić problem? Próbowałem reinstalować sterowniki karty dźwiękowej, graficznej także i dalej to samo. Nie wiem o co chodzi.
    Pozdrawiam, kazzu997

    0 12
  • #2 24 Gru 2013 21:55
    rtj71
    Spec od komputerów

    kazzu997 napisał:
    W czym może tkwić problem? Próbowałem reinstalować sterowniki karty dźwiękowej, graficznej także i dalej to samo. Nie wiem o co chodzi.


    Nie ma żadnych informacji, jaka to karta, z jakiego odtwarzacza korzystasz, czy przy oglądaniu filmów jest to samo itd. Uzupełnij post o wymagane informacje, wtedy będziemy działać.

    0
  • #3 24 Gru 2013 22:04
    kazzu997
    Poziom 11  

    No ok to tak. Przy oglądaniu filmików np. na youtube też jest to samo. Nieważne z jakiego odtwarzacza korzystam - wszędzie występuje to samo.
    Karta graficzna: nVidia GeForce GT220 1GB
    Karta dźwiękowa: nie wiem gdzie sprawdzić, podam jej ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0888&SUBSYS_14627597&REV_1002

    0
  • #4 24 Gru 2013 22:07
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Obraz też się zacina w tym momencie? Może wstaw screen z CrystalDiskInfo jeszcze.

    0
  • #5 24 Gru 2013 22:19
    kazzu997
    Poziom 11  

    Obraz się nie zacina. Tylko sam dźwięk.

    Problem z przerywanym dźwiękiem


    Jeszcze tam 3 ostatnie linijki "Attribute Name":

    Code:

    ID: C8
    Attribute Name: Liczba błędów zapisu
    Bieżący: 100
    Najgorszy: 100
    Próg: 0
    Wartość Raw: 0000000000AC

    ID: DF
    Attribute Name: Ilość obciążeń spodowanych operacjami odczytu, zapisu, pozycjonowania
    Bieżący: 252
    Najgorszy: 252
    Próg: 0
    Wartość Raw: 000000000000

    ID: E1
    Attribute Name: Ilość cykli obciążenia
    Bieżący: 100
    Najgorszy: 100
    Próg: 0
    Wartość Raw: 0000000019DF

    0
  • #6 24 Gru 2013 22:22
    Riddick22
    Poziom 12  

    Czyli zintegrowany Realtek High Definition Audio. Jak rozumiem bawiłeś się także w instalowaniem różnych wersji sterowników, nawet starszych i dalej było bez zmian? Mógłbyś ewentualnie wyłączyć w BIOS-ie tą integre i wstawić jakąś dźwiękówkę w slot PCI lub PCIE. Może masz gdzieś, wystarczy odkurzyć lub pożyczyć od znajomych.

    0
  • #7 24 Gru 2013 22:25
    kazzu997
    Poziom 11  

    Riddick22, tak dalej było bez zmian. Próbowałem już to robić, a raczej mój kolega, który się bardziej zna niż ja, dźwięk dalej przerywał. On sam nie wie co się dzieje, że nadal przerywa.

    0
  • #8 24 Gru 2013 22:37
    Riddick22
    Poziom 12  

    Mówisz, że dzieje się tak po kilku godzinach, a jak wyglądają temperatury na podzespołach? Procek, grafa, dysk po tych kilku godzinach. Jakie procesy w tle działają?

    0
  • #9 24 Gru 2013 22:42
    kazzu997
    Poziom 11  

    Procesy to te najważniejsze, bo powyłączałem te bzdury typu Skype, GG itd. A co do temperatur to tak po 25-35.

    0
  • #10 24 Gru 2013 22:43
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Jeżeli zużycie CPU skacze do 80-100% to:
    Wykonaj pełne skanowanie MBAM po aktualizacji bazy wirusów i usuń wykryte zagrożenia.
    https://www.malwarebytes.org/
    Użyj także AdwCleaner opcja Szukaj i Usuń.
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    Daj oba logi z OTL w załączniku. Dodatkowo zaznacz wszyscy użytkownicy, infekcja LOP i Purity.
    http://www.bleepingcomputer.com/download/otl/
    Choć nie zaszkodzi byś sprawdził.

    0
  • #11 24 Gru 2013 22:46
    kazzu997
    Poziom 11  

    mati211p, obecnie właśnie skanuję wszystkie dyski programem Malwarebytes Anti-Malware. Może to wina syfów, wirusów, bo antywirusa dobrego nie mam... Jeżeli to nie pomoże, zrobie to co napisałeś.

    0
  • #12 24 Gru 2013 22:49
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    kazzu997 napisał:
    mati211p, obecnie właśnie skanuję wszystkie dyski programem Malwarebytes Anti-Malware. Może to wina syfów, wirusów, bo antywirusa dobrego nie mam... Jeżeli to nie pomoże, zrobie to co napisałeś.

    Ja też zaleciłem właśnie skan przy użyciu Malwarebytes Anti Malware między innymi, więc i tak kolega wykonuje to co napisałem, ważne by miał aktualną bazę wirusów i było uruchomione pełne skanowanie a nie szybkie.

    0
  • #13 25 Gru 2013 23:19
    kazzu997
    Poziom 11  

    mati211p, no to tak:
    1) wszystkie dyski zostały przeskanowane na pełnym skanowaniu oczywiście, wykryło 66 wirusów w tym 2 trojany :D
    2) przeczyściłem kompa programem AdwCleaner
    3) jak na razie w programie OTL jest brak odpowiedzi. Jak tylko się ogarnie to wrzucę te logi.

    Jak na razie żadnego przerywania nie ma, zobaczymy jutro ;)


    edit:
    Problem rozwiązany. Po przeskanowaniu komputera programem Malwarebytes AntiMalware i po usunięciu wirusów, dźwięk wrócił do normy. Dzięki wszystkim za pomoc ;)

    0
  Szukaj w 5mln produktów