Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania

parnasus99 24 Gru 2013 22:52 2664 4
  • #1 24 Gru 2013 22:52
    parnasus99
    Poziom 6  

Witam

Okres Świąteczny więc ja ze świątecznym problemem.
    Poniżej zdjęcia płytki ze sterowania lampkami choinkowymi posiadającymi różne tryby świecenia:
    Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania

Problem w tym, że oderwał się kabelek od zasilania, ten co się podłącza bezpośrednio do gniazdka, dwużyłowy który zaznaczyłem kółkiem z cyframi 1 i 2. On był przylutowany w prawym dolnym rogu płytki (zdjęcie po lewej). Pozostałe widoczne kabelki prowadzą do lampek (diody LED)
    Nie znam się zupełnie na elektronice, a to dość drogie lampki więc chciałbym je jakoś ratować, ale z tego co tam widać to te kabelki muszą być przylutowane do jednej ścieżki. Ale każdy wie czym skończy się połączenie tych kabelków (z resztą witać że miejsce jest okopcone :) )

Proszę o podpowiedź (mile widziane wskazanie na zdjęciu) w których miejscach mam przylutować każdy z tych dwóch zasilających kabli.

0 4
  • Pomocny post
    #2 24 Gru 2013 23:48
    Trabi
    Poziom 36  

Wstawiam zdjęcie podobnego układu: 100 żarówek w 4 grupach po 25 każda. Może coś wykumasz?

Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania

2
  • Pomocny post
    #3 25 Gru 2013 01:21
    manekinen
    Poziom 29  

Płytka od lampek choinkowych - Gdzie przylutować kabel zasilania

0
  • #4 25 Gru 2013 01:30
    oj
    Poziom 42  

parnasus99 napisał:
    a to dość drogie lampki

Drogie jak je sprzedają z 300% marżą