Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A4 ADP 96 1,6+gaz - na zimnym i benzynie strzela i brak mocy

abdulDIN 25 Gru 2013 14:21 6051 6
  • #1 25 Gru 2013 14:21
    abdulDIN
    Poziom 2  

Audi a4 ADP z 96 1,6+gazgolina sekwencja .Witam od razu mówie jestem początkującym użytkownikiem tego forum!!!Posiadam AUDI A4 z 96 1,6+gazolina100 kucyków sekwencja komputer sterującym V-tec parownik(reduktor) alaska at 009 problem jest następujący:pale swoje "adi"na benzynie zimnym po nocy a ona pokazuje na obrotach najpierw 1200 po minucie schodzi niźej 1000 po 3 minutach spada do 400-300 obrotów i potrafi zgasnąć.Zgaśnie pale ją po raz drugi dodaje gazu nadal na benzynie a tu jak z "pistoletu"strzela suchym pustym dźwiękiem ja jej w gaz a ona strzela czym więcej gazu tym mocniej i głośniej strzela no i co gorsza nie ma siły ciągnąć ja bieg1 gaz a ona stoi i strzela.RATUNKU POMOCY.Byłem u majstra podpioł pod kompa i wykazało uszkodzony czujnik halla i sonda lamda.Wymieniłem już ten czujnik halla i 2 tygodnie jak cie moge jakoś paliła i jakoś się jedździło ale problem na nowo się urodził i to samo.Jak przełączy się na gaz się nagrzeje to mogę jechać jest OK.Świece(NGK) palec rozdzielacza(beru)Kopułka(topran)przewody wsio wymienione we wrześniu. Towarzysze pomożecie ???

0 6
  • #2 25 Gru 2013 14:45
    michal200848
    Poziom 22  

Trzeba zrobić diagnostyke, jedź do porządnęgo majstra co sprawdzi parametry, a nie błędy.

Podejrzewam, że to wina czujnika temperatury.

2
  • #3 25 Gru 2013 19:16
    MrQń
    Poziom 12  

Jeśli psują się 2 urządzenia na raz to zwykle nie oznacza usterki tych urządzeń musisz szókac gdzie indziej a bez dobrego diagnoskopu wylożysz kase a problem nie zniknie
    jak wyglądała stara sonda lambda opisz barwę nalotu

0
  • #4 26 Gru 2013 10:48
    abdulDIN
    Poziom 2