Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zapasowa energia na rowerze - bateria 20Ah lifepo4 i panel słoneczny

25 Gru 2013 19:50 4380 13
  • Poziom 7  
    Witam!

Posiadam baterię Lifepo4 20Ah i panel słoneczny 28W, chciałbym ładować baterię podczas jazdy na rowerze. Co potrzebuję dokupić do tego zestawu, żeby to zadziałało? Czy dany panel słoneczny będzie wystarczający do naładowania w rozsądnym czasie tej baterii?

Baterią chciałbym ładować urządzenia z USB 5V i ewentualnie laptopa.

Nie znam się na tego typu elektronice i samemu trudno mi dojść jak to połączyć, więc będę wdzięczny za pomoc.

Parametry baterii:
    Nominal Voltage : 12.8V
    Normal Capacity : 21.0Ah
    Charging cut-off voltage : 15.6V
    Discharge cut-off voltage : 8.0V
    Max Continuous Discharge Current : 20A
    Max Charge Current : 20A
    Operation Temperature Range : -10~~50
    Weight : 2.75KG
    Dimension : L*W*H 181*75**166mm

Panel słoneczny:

-High efficiency: >17%
    -Solar Panel: 28W
    -Output: 18V*1555mA/5.5V*5090mA
    -Output interface:
    USB & DC5521 dual output
    -Extend Size: 920*465*3mm
    -Foldable Size: 180*235*55mm
    -Weight: 1.5KG
    -Color: black
    Materials:
    -Solar panel: PET laminated
    -Fabric (waterproof): PVC
  • PCBwayPCBway
  • Moderator
    szpula900 napisał:

Posiadam baterię Lifepo4 20Ah i panel słoneczny 28W, chciałbym ładować tą baterię podczas jazdy na rowerze.

Czy to aby na pewno przemyślany pomysł?
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 7  
    retrofood napisał:
    szpula900 napisał:

Posiadam baterię Lifepo4 20Ah i panel słoneczny 28W, chciałbym ładować tą baterię podczas jazdy na rowerze.

Czy to aby na pewno przemyślany pomysł?

Nie wiem, dlatego pytam. Według Ciebie to zły pomysł?
  • Moderator
    Gdzie chcesz z tym jeździć? Po drogach? A co z prawem o ruchu drogowym?
  • Poziom 7  
    retrofood napisał: