Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem

Jetlej 25 Dec 2013 23:19 15042 8
Texa Poland
    Jetlej
    Level 8  
    Witam.
    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o tego typu rzeczy. Nigdy nie zajmowałem się takimi rzeczami. Mój problem polega na ty, że:
    Pendraive: SanDisk 4GB, TP 4GB
    Posiadam ultrabooka Samsung NP535U3C z wgranym Windowsem 8 64 bit.. .
    Chciałbym zmienic go na windowsa 7 64 bitowego ale mam z tym duży problem.
    Przygotowałem pendraiva metodą znalezioną w internecie:
    diskpart"
    „list disk"
    „select disk 1″ /numer dysku może być inny/
    „clean"
    „create partition primary"
    „active"
    „format fs=fat32 quick"
    „assign"

Otworzyłem daemonem obraz windowsa 7 i przeniosłem wszystkie pliki na pendraiva. Po zrestartowaniu kompa nic się nie stało. W boot menu zmieniłem jedną opcje umożliwiającą wybranie mi pendraiva. Wybrałem go, save, reset ale dalej nie uruchomił mi się instalator.
    Próbowałem również konsolką windows/FN +F12 ,wybrałem pendraiva, ale dalej nic.

Nie wiem może bedzie ktoś w stanie mi pomóc,dodaje zdjecia z opcji jakie posiadam w boot menu.
    Pozdrawiam Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem Nie mogę uruchomić bootowalnego pendriva z windowsem
  • Texa Poland
    Jetlej
    Level 8  
    Witam.
    Tym programem również próbowałem.
    Wszystko ładnie się nagrało.
    Ale sytuacja jest ta sama.
  • Texa Poland
    kokapetyl
    Level 43