Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo v70 I 99' 2.5 TDI VW - Odpalanie to wielkie wyzwanie....

29 Gru 2013 18:48 1998 3
  • Poziom 13  
    Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc do użytkowników forum i liczę na to, że w końcu ktoś mi pomoże. Problem polega na tym, że moje auto od pewnego czasu ma ogromne problemy z odpalaniem. Nieważne czy temperatura otoczenia jest ujemna czy dodatnia rozrusznik kręci z całych sił a silnik nie daje się odpalić. Skutkiem na chwilę obecną jest akumulator do wyrzucenia i rozrusznik czasami lubi przeskoczyć. Co było sprawdzone -
    świece żarowe grzeją oprócz jednej.
    kompresja od prawej strony patrząc od przodu auta 25,23,23,24,24 czyli niezbyt dobrze bo zakres wynosi od 25 do 31bar.
    kat wtrysku ustawiany wczoraj 0,25mm statycznie dynamicznie tez wypada dobrze nie zmienił niczego oprócz stanu portfela. nowy filtr paliwa oraz filtr powietrza. układ paliwowy pobieżnie przejrzany nie zaobserwowałem wycieków czy miejsc gdzie mógłby się zapowietrzać. Silnik po odpaleniu pracuje rowno, nie kopci, przyspiesza bez zastrzezen nie szarpie. Zauwazylem halasliwa prace 2 wtryskow na pierwszym o ostatnim cylindrze. Co jeszcze może mieć wpływ na problem z odpalaniem?
  • Poziom 15  
    Na ile masz ustawiony kąt wtrysku dynamicznie? Jakim urządzeniem było ustawiane dynamicznie? Była próba zmiany kąta na wcześniejszy by sprawdzić czy będzie lepiej zapalał? Wtryskiwacze sprawdzone?
  • Poziom 43  
    Jak każdy wie jest to silnik 1J i ma dwa paski rozrządu i ciekawe jak ustawiali kąt?
    I czy faktycznie paski są ustawione poprawnie. A nie jest łatwo jak ktoś markeruje.
  • Poziom 13  
    Kat wtrysku był ustawiany zegarkiem na 0.25mm dynamicznie było sprawdzone komputerem. Dzisiaj przełożyłem akumulator z mojego drugiego volvo i.odpalił z polobrotu bez problemu..