Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a3 1.9 tdi - kabel vag nie łączy się z silnikiem

30 Gru 2013 17:00 4827 25
  • Poziom 7  
    Witam kupiłem ostatnio kabelek do autka i niestety mogę nim połączyć sie jedynie z ABS, Immobilizerem oraz pompką centralnego natomiast przy próbie połączenia się z silnikiem dostaje komunikat: Interface no response. Co może być tego przyczyną? Próbowałem zarówno na Vag-com release 409.1 jak i 311.2
    Link do kabelka: http://allegro.pl/276-kabel-diagnostyczny-vag-com-obd-obd2-ii-cd-i3791081622.html
    Autko to Audi a3 1.9 tdi AGR 1997

    Oraz druga rzecz czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co oznaczają poniższe błędy?

    Code:
    Address 35     -------------------------------------------------------
    
       Controller: 8LO 862 257 D 
       Component: ZV-Pumpe, Funk      D03
       Coding: 08768
       Shop #: WSC 65535
    24 Faults Found:
    01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
                35-00 - -
    01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
                35-00 - -
    01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear
                35-00 - -
    01374 - Alarm triggered by Terminal 15
                35-00 - -
    01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
                35-00 - -
    01369 - Alarm triggered by Hood Switch
                35-00 - -
    01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
                35-00 - -
    01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact
                35-00 - -
    01366 - Opened Due to Crash Signal
                35-00 - -
    01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close
                29-00 - Short to Ground
    01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open
                29-00 - Short to Ground
    01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)
                29-00 - Short to Ground
    01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59)
                27-00 - Implausible Signal
    01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114)
                27-00 - Implausible Signal
    01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
                29-00 - Short to Ground
    01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
                28-00 - Short to B+
    01389 - Tailgate Open Switch (F124)
                29-00 - Short to Ground
    22307 - Unknown Error Code
                Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent
    23331 - Unknown Error Code
                Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground
    23587 - Unknown Error Code
                Unknown - 103-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
    24099 - Unknown Error Code
                Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground
    23075 - Unknown Error Code
                Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+
    22819 - Unknown Error Code
                Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent
    22563 - Unknown Error Code
                Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent


    Z tego co dowiedziałem się z dekodera błędów te pierwsze są od centralnego zamka oraz alarmu. Nie zauważyłem do tej pory jeszcze żebym miał alarm w aucie ;p Ponadto centralny działa poprawnie z pilota. Jedyne co zauważylem to przy zamykaniu miga kierunkowskazami a przy otwieraniu już nie.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 26  
    Sprzetem za 25.60 wszystkiego nie zdiagnozujesz trzeba by sprawdzic czy vcds sie łączy jesli nie to linia k do przemierzenia jesli linia ok to uszkodzony sterownik pod wzgledem diagnozy.
  • Poziom 7  
    niestety ale próba testowania połączenia samochodu z komputerem przez VCDS kończy się komunikatem Port Status: OK, Interface: Not Found.
    Natomiast oba Vagi przechodzą ten test pomyślnie i mogę połączyć się z tymi adresami co opisałem w pierwszym poście. Czy to znaczy że kabelek jest do wyrzucenia?
    Co do błędów może mi ktoś wytłumaczyć co oznaczają? czy to znaczy że powinienem mieć alarm skoro niektóre błędy dotyczą załączania alarmu?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 39  
    Marvel1403 napisał:
    Link do kabelka

    Tańszego już nie było?
    pepe napisał:
    Tu masz VCDS

    Czy ty uważasz że ten VCDS zadziała z tym "kabelkiem"
  • Poziom 7  
    Nie zadziała właśnie tego VCDS'a ściągałem wcześniej zeby sprawdzić. Co możeci mi poradzić teraz zrobić? Najlepiej kupić nowy kabelek? Jeżeli tak to jaki? Wziąłem tani, dlatego że znajomy doradził mi że też kupił taki tani i u niego zadziałał, u mnie niestety nie.
  • Poziom 7  
    Po to że chciałbym samemu wiedzieć za co mam się brać, co naprawiać itp a nie płacić za każdym razem 70 zł za podłączenie. Wszystkiego sie mozna nauczyć więc to napewno też nie będzie dla mnie problemem. Popełniłem tylko błąd żę chciałem na siłę zaoszczędzic i jak widać nie wyszło. To co pomoże mi ktoś z tymi błędami albo doradzi jaki kabelek teraz kupić? Tak do 100 zł dałoby radę znaleść coś porządnego? Zależy mi tylko aby w moim aucie działało.
  • Poziom 39  
    Grzegorz_madera napisał:
    ale i tak nie wiesz co dalej z nimi zrobić?

    Jak to nie wie co z nimi zrobić? Wie. Żebrać na elektrodzie i innych forach o wytłumaczenie.
  • Poziom 7  
    trans-serwis napisał:
    Grzegorz_madera napisał:
    ale i tak nie wiesz co dalej z nimi zrobić?

    Jak to nie wie co z nimi zrobić? Wie. Żebrać na elektrodzie i innych forach o wytłumaczenie.


    Zaskoczę cię bo wiem co z nimi zrobić. Chcę tylko aby mi ktoś je dokładniej opisał kto już troche w tym siedzi i odpowiedział na moje pytania, wkońcu od tego jest forum, żeby pomagać czyż nie? Od razu z miejsca mam byc wszechwiedzący?
    Dokładam także pytanie czy mógłby mi ktoś powiedzieć na czym polega to przemierzanie lini K?
  • Poziom 39  
    Polega na przedzwonieniu kabelka czy jest ok ;)
  • Poziom 7  
    Karaczan napisał:
    Polega na przedzwonieniu kabelka czy jest ok ;)

    a mozna tak troszkę jasniej? :D
  • Poziom 39  
    Marvel1403 napisał:
    Zaskoczę cię bo wiem co z nimi zrobić. Chcę tylko aby mi ktoś je dokładniej opisał kto już troche w tym siedzi i odpowiedział na moje pytania

    Ale mnie zaskoczyłeś. Muszę ochłonąć.
  • Poziom 7  
    trans-serwis napisał:
    Marvel1403 napisał:
    Zaskoczę cię bo wiem co z nimi zrobić. Chcę tylko aby mi ktoś je dokładniej opisał kto już troche w tym siedzi i odpowiedział na moje pytania

    Ale mnie zaskoczyłeś. Muszę ochłonąć.


    Ok nie ma co dalej ciągnąć tej zbędnej dyskusji i spamować jeżeli na tym forum nie stać nikogo żeby udzielić konkretnej pomocy. Nie licząc pierwszych kilku postów oczywiście.
  • Poziom 7  
    Erwin123 napisał:
    Tymzdiagnozujesz i błedy po polsku


    Nie prowadze jakiegoś warsztatu żeby aż tyle wydawać kasy na profesjonalne narzędzie. W granicach 100-200 zł dam rade kupić cos co pozwoli mi wykonać wiekszość operacji?
  • Poziom 26  
    Kupisz takie jak masz pytałeś o dobre urzadzenie to Ci podałem, mysle ze twój problem z diagnoza lezy po stronie ecu . Wiec nawet dobrym sprzetem sie nie połączysz.
  • Poziom 7  
    Wydaję mi się że taka opcja raczej odpada, jakieś 3 miesiące tematu błędy silnika były sprawdzane i kasowane. Teraz chciałem sprawdzic czy dalej mam problemy z tym N75 ale ten kabelek mi nie pozwala.
  • Poziom 26  
    W takim razie zrób zwrot kabla.
  • Poziom 7  
    Spróbuję chociaż wątpie że się uda. Tak do 200zl jakiś kabel byś mógł polecić? I nie będe już zawracał głowy.
  • Poziom 43  
    W Jula są promocje teraz na kable.
  • Poziom 23  
    trans-serwis napisał:

    Czy ty uważasz że ten VCDS zadziała z tym "kabelkiem"


    A nie pisałem że nie zadziała z byle kabelkiem ?
  • Poziom 32  
    Marvel1403 napisał:

    Nie prowadze jakiegoś warsztatu żeby aż tyle wydawać kasy na profesjonalne narzędzie. W granicach 100-200 zł dam rade kupić cos co pozwoli mi wykonać wiekszość operacji?

    Przeznacz te 200 zł na wizyty u dobrego elektronika, który ma aż tyle kasy żeby kupić legalnego, oryginalnego VCDS-a i który usunie Ci przyczyny usterek, a nie tylko odczyta i skasuje błędy, tak jak Ty chcesz to robić samemu.
  • Poziom 7  
    Nigdzie nie napisałem żę chce je tylko usuwać i nic więcej. Problem juz został rozwiązany więc dzięki wszystkim za odpowiedzi.