Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91

kdap 31 Gru 2013 19:19 3015 9
  • #1 31 Gru 2013 19:19
    kdap
    Poziom 10  

Cyfra+, konwerter 6° monoblock Microelectornics, dekoder Philips DSR 6201/91, antena 80cm.
    Witam,
    Jestem początkujący.
    Wszystko zostało ustawione przez dobrego fachowca z Krakowa-Kurdwanowa działało bez najmniejszych zarzutów przez 14 miesięcy, poziom sygnału na jakieś 4,5 (prawie max). Od ok. tygodnia dekoder pokazuje najmniejszy czyli zerowy poziom sygnału z satelity.
    Namiar do fachowca straciłem i nie jestem w stanie odzyskać a pomimo usilnych prób nie jestem w stanie sobie z tym poradzić.
    Najpierw sprawdziłem dekoder w punkcie NC+ ale zadziałał z moją kartą (działały te programy, które mam udostępnione).
    Później sprawdziłem czy mogła się poruszyć antena satelitarna i stwierdziłem, że jest przymocowana całkiem mocno i wiatr jej nie mógł poruszyć. Później sprawdziłem końcówki kabla i zarobiłem od nowa na wszelki wypadek (niepotrzebnie bo i tak napięcie przy antenie oscylowało w zakresie 18.2-18.3V
    Ponieważ to nie pomogło, sprawdziłem czy zamiana konwertera na inny 6° monoblock zachowując poprzednie ustawienie pomoże i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie. Mam najnowszą wersję oprogramowania dekodera.
    Proszę o pomoc bo nie rozumiem, dlaczego nie mogę odbierać sygnału.
    NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91 NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91 NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91 NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91 NC+, konwerter 6st monoblock, dekoder Philips DSR 6201/91

0 9
  • Pomocny post
    #2 31 Gru 2013 20:34
    KOCUREK1970