Witam.
Pacjentem jest Hyundai Coupe RD1 rok 1999, silnik 2.0 16V G4GF.
Tak się zdarzyło, że z biegiem czasu został tylko jeden błękitny kluczyk. Reszta zaginęła. Fabrycznego alarmu nie ma, jest jedynie dokładany przeze mnie.
Powstała więc koncepcja dorabiania kluczyków. Jednak immo nie pozwala. Serwis woła kosmiczne ceny za kluczyk, "dorabiacze" też wołają coś około 250zł za jeden. W tej cenie dostanę komplet z jakiegoś rozbitka.
I tutaj powstaje problem. Czym jest ten komplet?
Wystarczy komplet kluczyków, stacyjka, wkładki i moduł immo (ten czarny z białą naklejką)? Czy potrzeba także sterownik silnika?
W necie można różne zestawy trafić, a nie chce kupić czegoś co się nie przyda.
Czy może da się jakoś wywalić immo z tego auta? Choć sterowników bez immo w necie nie widziałem.
Pozdrawiam
Pacjentem jest Hyundai Coupe RD1 rok 1999, silnik 2.0 16V G4GF.
Tak się zdarzyło, że z biegiem czasu został tylko jeden błękitny kluczyk. Reszta zaginęła. Fabrycznego alarmu nie ma, jest jedynie dokładany przeze mnie.
Powstała więc koncepcja dorabiania kluczyków. Jednak immo nie pozwala. Serwis woła kosmiczne ceny za kluczyk, "dorabiacze" też wołają coś około 250zł za jeden. W tej cenie dostanę komplet z jakiegoś rozbitka.
I tutaj powstaje problem. Czym jest ten komplet?
Wystarczy komplet kluczyków, stacyjka, wkładki i moduł immo (ten czarny z białą naklejką)? Czy potrzeba także sterownik silnika?
W necie można różne zestawy trafić, a nie chce kupić czegoś co się nie przyda.
Czy może da się jakoś wywalić immo z tego auta? Choć sterowników bez immo w necie nie widziałem.
Pozdrawiam