Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lexmark Prospect Pro 205 - Nie zawsze drukuje

01 Sty 2014 21:16 3999 9
  • Poziom 11  
    Witam serdecznie,

    mam mały problem z drukarką Lexmark Prospect Pro 205, chociaż może to bardziej problem z systemem.
    Otóż pewnego dnia drukarka przestała drukować przez WiFi. Okazało się, że operator (Vodafone) zresetował bez wiedzy abonenta router i nastąpiła zmiana adresów IP.
    Przekonfigurowałem drukarkę ale jakoś dziwnie się zachowywała, tzn. dostawała sygnał drukowania, dokument był w kolejce drukarka zaczynała coś mieszać ale nie drukowała. Pomagało dopiero wyczyszczenie bufora wydruku.
    Zdarzało się, że drukarka drukowała jeden dokument, a przy drugim cała historia się powtarzała
    Oczywiście reinstalka sterów itp ale nic nie pomagało. System to Windows 7 HP DE.

    Ja mam Windows 7 Pro PL i u mnie od razu po instalacji wszystko hula aż miło.

    Postawiłem nowy system 7 HP DE, a ponieważ był jakiś problem z aktualizacjami, to zainstalowałem tylko część i drukarka ruszyła. Dziś postawiłem system jeszcze raz, już ze wszystkimi aktualizacjami i znowu nie drukuje.

    Najpewniej będzie postawić system jeszcze raz i po każdej instalacji aktualizacji sprawdzać czy drukuje.

    Miał ktoś z Was podobny problem?
  • Poziom 2  
    Witam.

    Mam dokładnie takie same objawy z PRO205. Drukuje mi tylko pierwszy zapodany wydruk, a drugiego nie chce ruszyć. Dopiero ponowne uruchomienie kompa aktywuje kolejny wydruk na drukarce. Ten problem pojawił mi się po aktualizacji oprogramowania drukarki. Szukam rozwiązania, ale jak na razie z kiepskim efektem.

    Mój system to Win 7 HP.
  • Poziom 11  
    U mnie problem jest po aktualizacji systemu, bo sterownik mam stary i instaluje go na samym końcu.
    Jak zainstalowałem sterownik przed aktualizacjami i ściągnąłem tyko pierwszy Update to drukarka działała.
    Raseb następnym razem spróbuj wyczyścić bufor wydruku.

    Start => Uruchom => services.msc =>Bufor wydruku, po prawej stronie pojawi się "Zatrzymaj usługę" i "Uruchom ponownie usługę", więc najpierw ją zatrzymujesz, a potem ponownie uruchamiasz, dzięki temu nie będziesz musiał uruchamiać za każdym razem kompa.
    Jest też mały skrypt, który automatycznie czyści bufor, ale dla mnie jest to półśrodek, a nie rozwiązanie problemu.

    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    I ja mam ten problem (tzn klient), drukarka Lexmark, Win 7 64 bit. Pierwszy wydruk idzie ok, a potem już nie idzie drukować, co gorsza, inne kompy też nie mogą drukować, aż nie zrestartuje kompa. Ciekawe która aktualizacja tu bruździ?
  • Poziom 1  
    Ja mam dokładnie ten sam problem z drukarką lexmark pro901. Po zainstalowaniu win 64 bit drukuje pierwszą stronę, przy próbie wydruku kolejnych zwiedza się. Przeniosłem na inny komputer gdzie wcześniej nie było problemów z drukowaniem i też już nie chcę drukować. Myślę i właśnie próbuje należy zaktualizować firmaware.
  • Poziom 11  
    W linku, który podałem trzeba kliknąć "Unable to Print in Microsoft Windows 7" Nie trzeba aktualizować firmware. Lexmark Pro 901 jest tak samo. Wejdź tutaj Link i kliknij w ten sam link "Unable to Print in Microsoft Windows 7". Porada jest z obrazkami i każdy da sobie radę.
  • Poziom 10  
    Odnawiam temat ponieważ pod podanymi linkami nie ma już informacji jak usunąć usterkę nie drukowania będących w kolejce dokumentów. Może opiszecie jak to się robi?