Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung VP-D353 - Zgranie materiału z mini DV, kamera samsung

dominx 02 Sty 2014 11:56 1518 2
  • #1 02 Sty 2014 11:56
    dominx
    Poziom 7  

Witam, mam pytanie, nie znam się na temacie, Samsung VP-D353, na kasety mini DV.
    Chciałbym zgrać materiał z kasety na twardy dysk komputera.
    Kamera posiada takie porty- S-Video, mini USB, chinch i DV.
    Czy port usb w tej kamerze może służyć do zrzutu materiału czy jest tylko do funkcji kamery internetowej?
    Dlaczego podłączając do karty video w PC poprzez S-video mam obraz czarno biały lub brak dźwięku?
    Proszę o podpowiedź jak to fachowo zrobić, jakie programy potrzebuje i jaki sprzęt

0 2
  • #2 03 Sty 2014 01:23
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

dominx napisał:
    Czy port usb w tej kamerze może służyć do zrzutu materiału czy jest tylko do funkcji kamery internetowej?

A, co na ten temat mówi manual od kamery?.

dominx napisał:
    Dlaczego podłączając do karty video w PC poprzez S-video mam obraz czarno biały lub brak dźwięku?

Zmień ustawienia video w PC w karcie, co do braku dźwięku przez S-VIDEO, to tutaj jest wszystko ok, port ten NIE podaje dźwięku w ogóle, tak konstrukcyjnie zostało to pomyślane, że audio musi iść osobnymi kablami.
    dominx napisał:
    Proszę o podpowiedź jak to fachowo zrobić, jakie programy potrzebuje i jaki sprzęt

Fachowo w domowych warunkach nie zrobisz..., program do przechwytywania wideo, i jakaś dobra karta telewizyjna by się przydała.
    Sprawdziłem i google też działa prawidłowo:
    http://www.samsung.com/us/support/owners/product/SCD353

0
  • #3 03 Sty 2014 06:18
    Polon_us
    Poziom 41  

Do prawidłowego przeniesienia materiału video z tej kamery musisz użyć wyjście IEEE1394 inaczej nazywane FireWire. Ty chyba opisałeś je jako DV.