Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rover,214i - Zalewa silnik, nie odpala

poselrulez 02 Jan 2014 17:23 1896 0
  • #1
    poselrulez
    Level 10  
    Witam, problem dość znany:
    Pacjent: Rover 214i
    - brak kodu
    - uszkodzony pilot
    - zrobiony mostek na wtyczce immobilizera (rozrusznik kręci)
    - odcięta lina immobilizera przy ECU
    - zmieniany wsad w ECU
    Wsady:
    1) oryginalny:
    05 00 C2 00 02 00 5E 01 D9 FD 69 E6 69 E6 69 E6
    F0 F0 F0 F0 7F 7F 7F 7F 55 55 FF FF FF FF FF FF
    00 1E 63 79 80 80 28 88 00 23 04 00 00 00 00 00
    00 00 01 00 01 00 9A 92 FF FF FF FF 55 A5 00 1E
    63 79 80 80 28 88 00 23 04 00 00 00 00 00 00 00
    01 00 01 00 9A 97 FF FF FF FF 55 AA 00 1E 63 79
    80 80 28 88 00 23 04 00 00 00 00 00 00 00 01 00
    01 00 9A 92 FF FF FF FF 57 31 47 32 62 08 FF FF
    2) po immokiler:
    06 00 CD 00 04 00 2A 00 FF FE FF FF FF FF FF FF
    00 00 00 00 BF BF BF BF 55 55 FF FF FF FF 55 AA
    80 1D 4F 84 80 80 13 89 01 00 04 00 00 00 00 00
    03 00 3D 01 00 00 04 A9 FF FF FF FF 55 AA 80 1D
    4F 84 80 80 13 89 01 07 04 00 00 00 00 00 03 00
    3D 01 00 00 04 A2 FF FF FF FF 55 AA 80 1D 4F 84
    80 80 13 89 01 00 04 00 00 00 00 00 03 00 3D 01
    00 00 04 A9 FF FF FF FF 36 1C FF FF 61 03 0F 32
    3) z chomika 1:
    00 05 00 C2 00 02 01 5E FD D9 71 DA 71 DA 71 DA
    F0 F0 F0 F0 DF DF DF DF 55 55 FF FF FF FF AA 55
    1A 00 66 65 80 80 88 2B 19 00 00 04 00 00 00 00
    00 00 01 AB 00 00 B1 EC FF FF FF FF AA 55 1A 00
    66 65 80 80 88 2B 1A 00 00 04 00 00 00 00 00 00
    01 AB 00 00 B0 EC FF FF FF FF A5 55 1A 00 66 65
    80 80 88 2B 1A 00 00 04 00 00 00 00 00 00 01 AB
    00 00 B5 EC FF FF FF FF 4E 1A FF FF 02 61 FF FF
    4) z chomika 2:
    05 00 C2 00 02 00 5E 01 D9 FD DA 71 DA 71 DA 71
    F0 F0 F0 F0 DF DF DF DF 55 55 FF FF FF FF 55 AA
    00 1A 65 66 80 80 2B 88 00 19 04 00 00 00 00 00
    00 00 AB 01 00 00 EC B1 FF FF FF FF 55 AA 00 1A
    65 66 80 80 2B 88 00 1A 04 00 00 00 00 00 00 00
    AB 01 00 00 EC B0 FF FF FF FF 55 A5 00 1A 65 66
    80 80 2B 88 00 1A 04 00 00 00 00 00 00 00 AB 01
    00 00 EC B5 FF FF FF FF 1A 4E FF FF 61 02 FF FF

    Niestety na żadnym z wsadów auto nie odpala. Na każdym z nich natomiast (nawet na oryginalnym): pompa kreci, wtryski pracują, jest iskra.
    Niestety silnik jest cały czas zalewany i nie odpala.
    Czy to jest prawidłowe zachowanie przy nierozbrojonym immo w ECU?

    Auto było wcześniej rozbrojone kodem awaryjnym, pilot nie działał od dawna. Niestety po wymianie akumulatora, immo ponownie się aktywował.

    Proszę o pomoc.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo