Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOCLEVER QUANTUM 4 - Nie działa ekran

L1sek 03 Sty 2014 14:55 12246 19
  • Poziom 7  
    Witam, mam problem z telefonem GOCLEVER QUANTUM 4. Około 2 godziny temu siedząc na lekcji wyciągnąłem telefon z kieszeni aby sprawdzić godzinę. Po naciśnięciu przycisku odblokowania, ekran się jedynie podświetlił ale nadal był czarny... z tego co zauważyłem to telefon normalnie działa - po wyjęciu baterii i włączeniu telefonu na nowo słychać dźwięk który słychać podczas włączania telefonu a naciskając coś na ekraniku są wibracje. Jednak ekran jest czarny, jedynie się podświetla. Kupiłem ten telefon tydzień temu. Da się z tym coś zrobić, czy lepiej oddać na gwarancje? Kolega coś mówił, że może być system źle zapisany, jednak ja się na tym wgl. nie znam ;/
    Z góry dziękuję za pomoc!
    Pozdrawiam, Lisu.
  • MagBoss
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Oddaj na gwarancję.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Wykonaj hard reset. Jeżeli to nie pomoże to gwarancja, gdyż nie ma sensu manipulować przy urządzeniu.
  • Poziom 7  
    A czy macie jakiś pomysł na czym może polegać ten problem? i czy pomoże ktoś z hard resetem?
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Skutkiem takich objawów jest pęknięta matryca, prawdopodobnie. Miałem podobny przypadek ze swoim Q4 na pierwszy rzut oka wszystko ok podświetlenie itd. ale po rozebraniu telefonu widać było pęknięty ekran zaraz pod dolną krawędzią ekranu. I analizując budowę tego tel, ten ekran będzie pękał bo w miejscu gdzie ekran się łamie kończy się blaszka. Zaczyna się ona mniej więcej tam gdzie jest góra baterii i kończy się zaraz pod wyświetlanym obrazem. W miejscu gdzie dochodzi taśma sygnałowa lcd nie jest podpierane i jest podatne na pękniecia. Więc dla potomnych posiadaczy, radzę uważać na dół telefonu by go nadmiernie nie gnieść, wyginać.
  • Poziom 8  
    Witam.
    Mam identyczny problem.
    Telefon użytkuję ok. 1 miesiąca. Jeżeli to wada tego modelu to serwis będzie miał dużo roboty. Nie jest to dobra reklama. U mnie najpierw zgasł ekran, telefon działał. Były dźwięki itd. Po wyjęciu baterii udało się go przywrócić do normalności, ale po 2 dniach znów się zawiesił i pomimo wielu prób ekran jest czarny delikatnie podświetlony. Słychać np. jak ktoś dzwoni. Jutro zgłaszam to do serwisu....
  • Poziom 18  
    Jak mówiłem u mnie pękł ekran(co nie podlega gwarancji przecież), ale też ostatnio znajomy mówił, że jemu też się zrobił czarny ekran kiedy akurat pracował długo na dworze przy niskich temperaturach. Nie wiem co może być przyczyną, też miał go oddać do serwisu. Pożyjemy zobaczymy. Ja swój używałem ponad 3 miesiące i nie działo się nic do momentu jak pojechałem na narty :)
  • Poziom 9  
    To jest chińskie badziewie .Jak się zepsuje to tylko do kosz.Mnie pękła szybka która w jedynym serwisie kosztuje prawie tyle co nowy telefon.Części nie kupi się nigdzie.
  • Poziom 7  
    Witam po oddaniu do serwisu, naprawiono mi to, jednak po miesiącu czasu znowu to samo. Telefon nawet ryski nie ma i dodatkowo kupiłem po naprawie wcześniejszej gumowe etui. Przed wyjściem z domu dzwoniłem z niego natomiast po wyjściu po max. 5 minutach już nie działał.
  • Poziom 42  
    Nie chce Cię obrażać, ale jak "głupi kupi gó....o" to tak jest. Nie pozostaje nic innego jak reklamacja towaru niezgodnego z umową.
  • Poziom 2  
    Niestety muszę potwierdzić problem. Mój Q4 upadł wprawdzie przy wyciąganiu z kieszeni na podłogę, ale był w skórzanym etui typu "wsuwka". Śladu na obudowie po upadku nie ma, ale wyświetlacz martwy, widać tylko podświetlenie. Wstępna diagnoza - uszkodzony wyświetlacz, naprawa płatna 165 pln. Części zamiennych brak, bo bym sam wymienił. Na obecną chwilę już widzę, że ten zakup to był błąd. Przy sensownym montażu elementów, taki upadek telefon powinien wytrzymać bez najmniejszego uszczerbku.
  • Poziom 8  
    oddałem swój do serwisu - 3 tyg temu (martwy wyświetlacz) i w dalszym ciągu czekam na rozpoczęcie naprawy - masakra ...
    mają na to 21 dni roboczych ... a w pewnych przypadkach nawet dłużej, no i doczytałem, że na wyświetlacze LCD jest tylko 6 miesięcy gwarancji
    zobaczymy co u mnie zdiagnozują, bo mi telefon nie upadł. miałem go w kieszeni ..
  • Poziom 42  
    Co ? Jakie 21 dni ? Skoro minęło 14 dni roboczych, a Twoja reklamacja 'stoi' w miejscu, to znaczy w/g obowiązującego prawa, że została rozpatrzona pozytywnie. Nie ma tutaj mowy o żadnych 21 dniach. Nie dajcie się nabierać na politykę reklamacyjną tego gniota jakim jest GoClever.
  • Poziom 14  
    @up
    Nie chodzi o uznanie zasadności gwarancji, a o czas na naprawę urządzenia, a to są dwie różne rzeczy. W większości kart gwarancyjnych jest właśnie zapis o czasie i o tym, że może się on przedłużyć...
  • Poziom 42  
    Karta gwarancyjna to inna sprawa, a przepisy to inna sprawa. A fakt niedostosowywania zapisów w kartach gwarancyjnych do obowiązującego prawa pozostawiam bez komentarza.
  • Poziom 18  
    Czytając początek ... czy jak tel. sie wlaczal to byl ekran powitalny ?
  • Poziom 2  
    Mój Q4 w serwisie leży już 4 tygodnie. Interweniowałem kilka dni temu, to otrzymałem odpowiedź, że mają dodatkowe 30 dni jeśli trzeba sprowadzić części. Niestety jakość serwisu adekwatna do jakości sprzedawanych urządzeń... Nie polecam...

    @SkyyX: przy włączeniu na ekranie tylko poświata, oczywiście żadnego ekranu powitalnego.
  • Poziom 42  
    rw0614 napisał:
    Mój Q4 w serwisie leży już 4 tygodnie. Interweniowałem kilka dni temu, to otrzymałem odpowiedź, że mają dodatkowe 30 dni jeśli trzeba sprowadzić części.


    Bzdura. Mają 14 dni roboczych na dokonanie naprawy. Skontaktuj sięz UOKIK to potwierdzisz.
  • Poziom 2  
    Niestety moja naprawa nie idzie jako gwarancyjna. Od razu mnie poinformowali że to uszkodzenie wyświetlacza i muszę wyrazić zgodę na naprawę odpłatną... A taka ma niższy priorytet niż gwarancyjna... Zapisy dotyczące gwarancji, czy to w karcie, czy w przepisach nie bardzo mnie więc dotyczą.

    Ja nie będę się z nimi boksował, bo to niewielkie pieniądze. Wiem tylko, że to był pierwszy i ostatni zakup tego producenta.
  • Poziom 7  
    Po raz drugi mi naprawili wyświetlacz ;) właśnie status naprawy zmienił się na odesłano do klienta :p niby telefon badziew ale serwis spoko :)