Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera 2 l TD 98' - Nie odpala po wyładowaniu akumulatora ani z kabli ..

bbsmoc 03 Sty 2014 16:33 1947 6
  • #1 03 Sty 2014 16:33
    bbsmoc
    Poziom 2  

    Mam spory problem. Przeglądałem forum już dwa dni nie znalazłem odpowiedzi na to co może dziać się z moim samochodem.
    Nie chce odpalić mimo, że kręci.

    Zostawiłem samochód na światłach i rozładował mi się akumulator.

    1. Wsiadłem i próbowałem go zapalić. kręcił chwilę ale nie odpalił. Akumulator nie miał już siły.
    2. Przyjechał kolega z akumulatorem do odpalania i ładowania akumulatorów.
    Próbowaliśmy odpalić. Rozrusznik kręcił rewelacja. Ale nawet na chwilę silnik nie załapał.
    3. W czasie kiedy mnie holował do domu próbowałem kilka razy odpalić na 3 i 4. Niestety nic to nie dało.
    4 Ładowałem akumulator całą noc i rano włożyłem do samochodu. Pięknie kręcił ale silnik nawet nie jęknął.

    Rok temu miałem dokładnie taka samą sytuację.

    Postępowałem dokładnie tak samo jak opisałem powyżej z tą jedynie różnicą, że ładowaliśmy dłużej akumulator zanim zaczął mnie holować i w czasie kiedy włączyłem bieg w czasie holowania samochód odpalił.

    Dodam, że nie miałem poza tymi dwoma przypadkami żadnych problemów z odpalaniem ani silnikiem.
    Mam wrażenie jakby nie dochodziło paliwo.
    Co mogło się zdarzyć, że z naładowanym akumulatorem samochód nie odpala?

    Czy przez rozładowanie się akumulatora mogło się coś zablokować np przez immo? Alarmow nie mam
    Jak sprawdzic i co? Czy można sprobować podać prąd z akumulatora na zawór? Czy po włączeniu stacyjki powinno być na nim cały czas zasilanie?
    Czy jeszcze jakieś inne odcięcia elektryczno elektroniczne?
    Pompa jest paliwa jest chyba mechaniczna.

    Nissan Primera 2 litry TD 98 rok

  • #2 03 Sty 2014 16:53
    leonek4
    Warunkowo odblokowany

    Sprawdź czy pali na plaku.
    Jest prąd na elektrozawór do gaszenia i sprawdź czujnik wału korbowego.

  • #3 03 Sty 2014 17:05
    bbsmoc
    Poziom 2  

    Ok dziękuję.
    Podpowiedz mi tylko gdzie mam szukac tych rzeczy które mam sprawdzić? Plak mam prysnac po zdjęcia rury dolotowej z filtra powietrza? Ona schodzi gdzies w dol chyba?

    A zawor gdzie znajde?

    Dodano po 7 [minuty]:

    I jeszcze takie pytanko Czy ten zawro się może zawiesic po wyladowaniu akumulatora i co wlasciwie blokuje immo?

  • #4 03 Sty 2014 17:08
    Pójdę boso
    Poziom 20  

    Psikasz w rurę dolotowa, jeden robi psik psik a drugi kręci. Nic nie zdejmuj. Zawory i resztę zostaw bo widzę wiedzy nie masz. Musiałbys pierw zobaczyć jak ktoś robi żeby samemu nie zepsuć.

  • #5 03 Sty 2014 17:19
    bbsmoc
    Poziom 2  

    spokojnie:) TO ze nie wiem gdzie co tu jest nie znaczy ze nie wiem jak to powinno dzialac. Do zaworu powineien dochodzic przewod sterujacy ktory go otwiera lub zamyka w momencie kiedy podawane jest napiecie. Wiec mozna sprawdzic czy to zawor podajac napiecie z akumulatora. Chce sie tylko upewnic:)

  • #6 04 Sty 2014 09:23
    leonek4
    Warunkowo odblokowany

    Pali na plaku?

  • #7 04 Sty 2014 16:33
    bbsmoc
    Poziom 2  

    Nie probowałem. Nie mam plaka. Zaraz ide włożyć akumulator i zmierzę napięcie na elektrozaworze.

    Dodano po 2 [godziny] 21 [minuty]:

    Dziękuję bardzo. Udało mi się uruchomić samochód. Pali bez zastrzeżeń. W jaki sposób? Nie wiem. być może to kwestia immo, które się zakłóca po praktycznie całkowitym wyładowaniu akumulatora.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME