Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C - Wyciek paliwa z pompy paliwowej

04 Sty 2014 12:10 2685 1
  • Poziom 1  
    Opel Corsa C - Wyciek paliwa z pompy paliwowej


    Paliwo wycieka dokładnie spod tej kostki przykręconej na imbusy . Moje pytanie związane z tym : dam radę zrobić to sam w warunkach garażowych ? Macie może jakieś pomysły jak to zabezpieczyć ? A jeśli nie to jaki bedzie koszt naprawy ?
  • Poziom 10  
    prawdopodobnie będziesz ja musiał wyciągnąć na zewnątrz można sobie zaznaczyc zapłon ale zawsze lepiej ustawic od nowa tego sam nie zrobisz następnie rozrząd cały leci przy okazji chyba że masz dostęp do tego czujnika ale nie wiem czy cos sie wiecej nie posypie bo on może sterować dswka paliwa to i tak kicha takto mechanik ci wezmie za robote jakies 200 i reszte pompe do sprawdzenia i uszczelnienia u nas jakieś 300-400zł po znajomościach używanej jak Ci auto fajnie chodzi nie kupuj