Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Outlook 2013 - Nie można usunąć wiadomości

tpokala 04 Jan 2014 14:48 17460 19
  • #1
    tpokala
    Level 19  
    Witam,

    Mam w Outlook 2013 skonfigurowane kilka kont po IMAP, problem mam z jednym na nazwa.pl - otóż żadna wiadomość nie da się usunąć poprzez Outlooka - przy próbie usuwania dostaję komunikat "Nie można wykonać operacji, ponieważ obiekt został usunięty". Czy da się to jakoś rozwiązać?

    Nie ma problemu z usuwaniem poprzez webmail czy też Pocztę Windows Live Mail.
  • #2
    KOLORNICK
    Level 10  
    Masz zamiar skasowac to z serwera, tak ?
    Prawdopodobnie brak jest synchronizacji. Outlook nie wie, ze wiadomosci na srwerze brak. Napisz sam do siebie. Pobierz wszystkie wiadomosci z folderow z serwera i powinno zaskoczyc. (sprawdz czy owa wiadomosc niekasowalna jest na serwerze)
  • #3
    tpokala
    Level 19  
    Niekasowalne to one są wszystkie.

    Wiadomości na bieżąco są synchronizowane, stan w Outlooku jest zgodny z tym co na serwerze, nie mogę tylko w Outlooku usunąć wiadomości - ale jak usunę przez webmail i odświeżę widok nagłówków to usuniętych już nie ma. Tego problemu nie mam na pozostałych dwóch ustawionych kontach.
  • #4
    KOLORNICK
    Level 10  
    Strzelam, bo nie uzywam outlook'a (polecam sylpheed), ale pewnie jest tam gdzies opcja "przetrzymuj listy na serwerze przez ...dni" oraz "zezwalaj na kasowanie pliku na serwerze", "kasuj wiadomosci na serwerze". Normalnie kazdy klient powinien miec cos takiego-tu musisz to poustawiac. Ewentualnie zrobic sobie folder w outlook'u i do niego pobrac dany list (drag and drop z foldera wlasciwego) wtedy powinien byc skasowany z serwera.
    Jeszcze 1-no niekiedy ustawien takich trzeba szukac na stronie poczty, czyli zalogowac sie do skrzynki - zalezy to od tego jak jest zbudowana.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Na stronie producenta tego cuda pisze, ze drag and drop powinno zadzialac.
  • #5
    tpokala
    Level 19  
    Nie ma takich opcji - konto po IMAP jest skonfigurowane, pozostałe dwa tak samo są a działają. D&D działa, ale po przeniesieniu do innego folderu problem jest taki sam.
  • #6
    KOLORNICK
    Level 10  
    OK. to mam pytania zanim zaczne bluzgac na outlooka

    1.Zawsze tak bylo ? ("Niekasowalne to one są wszystkie") (mozna nazwe domeny?)
    Jesli mozesz to usun to konto z outlooka i ponownie zrob jako POP, wtedy bedziemy wiedziec, ze kasowac mozna ale nie przez IMAP - tylko zapisz sobie te listy !

    Firma outlookowa pisze tez (outlook2010) ze jesli wiadomosc jest uszkodzona to tak sie dzieje.

    http://support.microsoft.com/kb/832562/en-us
  • #7
    tpokala
    Level 19  
    Wydaje mi się, że na początku tak nie było.

    Nazwy domeny nie mogę podać, ale pisałem, że jest na nazwa.pl

    POP3 odpada, przy takiej liczbie wiadomości ściągać się będą do Wielkanocy. Na innym komputerze (ale też starszy Outlook) to działa.
  • #8
    KOLORNICK
    Level 10  
    No to zrob tak. (wszystkie te listy masz na serwerze) Skasuj w outlook to konto i zrob ponownie, jak nie pomoze bedziemy myslec. Niepodania tej domeny to nie rozumiem zbytnio (!) -konto bym zrobil i sprawdzil "na sobie". No ale jak chcesz.
  • #9
    tpokala
    Level 19  
    Niestety po usunięciu konta i skonfigurowaniu na nowo to samo się dzieje.
  • Helpful post
    #10
    KOLORNICK
    Level 10  
    "Te problemy mogą występować po zainstalowaniu aktualizacji zabezpieczeń listopada 2013 lub pakietu poprawek Microsoft Outlook 2013 października 2013."

    "Aby obejść te problemy, należy spróbować zmienić ścieżkę folderu głównego dla konta IMAP.

    Uruchom program Outlook.
    Kliknij menu plik, a następnie kliknij przycisk Ustawienia kont, a następnie kliknij Ustawienia konta.
    Kliknij dwukrotnie na koncie e-mail IMAP.
    Kliknij przycisk Więcej ustawień .
    Kliknij kartę Zaawansowane .
    Ustawianie ścieżki folderu głównego do skrzynki odbiorczej.
    Kliknij przycisk OK, a następnie kliknij przycisk Dalej, a następnie kliknij przycisk Zakończ."
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    Sylpheed - nie trzeba instalowac, folder mozna trzymac na przenosnej pamieci
    .Outlooka nawet nie wspomnisz.
  • #11
    tpokala
    Level 19  
    Działa, jutro sprawdzę tylko czy synchronizacja wysłanych też działa.

    Sylpheed - zainstalowałem, ale coś nie chce zaciągnąć maili, pewnie kwestia firewalla, jutro sprawdzę.
  • #12
    tpokala
    Level 19  
    Niestety przy ustawionej ścieżce do folderu głównego nie działa synchronizacja wysłanych IMAP - wiadomości są przechowywane lokalnie w elementach wysłanych a nie na serwerze.
  • #13
    KOLORNICK
    Level 10  
    Nie wiem czemu - nie znam sie na wirusach typu outlook.
    Moze program wysyla z innego smtp i dlatego nie masz tego na tym serwerze
    do ktorego nalezy dany adr. (nadawcy) e-mail. Mi sie tak czesto zdarza-ale przez moje niedopatrzenie.
  • #14
    tpokala
    Level 19  
    Już nawet pousuwałem inne konta i zostało tylko to jedno, wiec problem leży w tym wirusie. Temat zostawiam otwarty ale rozwiązania nie mam.
  • #15
    KOLORNICK
    Level 10  
    Mozliwosci:
    1. Outlook uzywa nie tego SMTP
    sprawdzic w ustawieniach - serwer smtp, serwer do wysylania - jakos tak

    2. Outlook ma gdzies zaznaczone - nie zostawiaj na serwerze - cos w tym stylu.
    sprawdzic i ustawic.

    3. Poczta na stronie ma tak ustawione aby nie zapisywac wyslanych.
    sprawdzic, poprawic.
    Wyslac maila do siebie ze strony i sprawdzic, czy w wyslanych jest zapisany.
    jesli nie, poszukac na stronie odp. ustawienia.
    Porownac wynik z wyslaniem via outlook = krzywa mina = patrz pkt 1,2.

    Ewentualnie powtorzyc akcje z outlookiem ale bez firewall'a.

    Czy ten mail wyslany via outlook(niezapisany w wyslanych na serwerze)
    trafil do odbiorcy ?
  • #16
    MATI5001
    Level 9  
    Witam nie wiem czy to dobry dział ani nie wiem czy można się tak komuś wcinać. Usunąłem z komputera adresy imail z programu outlok. Zrobiłem to tak Start>wpisałem imail>usunąłem. Usunąłem również to konto z outlook. Dodając ponownie to konto do outlook nie może synchronizować poczty. Nic nie pomaga ani ponowne zainstalowanie outlook ani nic! Proszę jakiegoś znawce o pomoc

    Dodano po 2 [minuty]:

    haha właśnie w tym momencie poszło nie wiem jak i dla czego? Eureka miałem z tym problem od miesiąca:)
  • #17
    bobwoj
    Level 10  
    Mam ten sam problem co autor tematu, więc jak ktoś znalazł rozwiązanie proszę o podpowiedź. konfiguracja taka sama co u autora, czyli klient to outlook 2013, imap na serwerze nazwa.pl
  • #18
    pablo43284
    Level 10  
    Ten sam problem co u autora tematu – problem z usunieciem poczty z tym ze dotyczy Outlook 2010 prof.
    U mnie pomoglo – wiec moze tez komus sie przyda :D
    Plik/ustawienia kont/Dodaj lub usun konta lub zmien ustawienia istniejacych polaczen, wchodzimy na zakladke „poczta email” i klikamy dwukrotnie na konto na ktorym jest problem z usuwaniem poczty, nastepnie klikamy na „wiecej ustawien”, na zakladke „elementy usuniete” klikamy w opcje pierwsza od gory „Przenies elementy usuniete do nastepujacego folderu na serwerze: tu klikamy w „kosz” następnie OK, Dalej, Zamknij i Zakoncz.
  • #19
    banan07
    Level 1  
    Miałem ten sam problem z usuwaniem wiadomości na nazwie i u mnie zadziałało wykonanie instrukcji ze strony nazwy (nie mogę podac całego linku więc podaję adres bez domeny) /pomoc/konfiguracja/konfiguracja-poczty-imap/
    a dokładnie ustawienie ścieżki do folderu głównego na INBOX.
    Pomimo ostrzeżenia
    Quote:
    Niestety z przyczyn zależnych od dostawcy oprogramowania (Microsoft) synchronizacja nie działa poprawnie dla wiadomości wysyłanych, przez co wiadomości wysyłane w programie Outlook 2013 będą zapisywane i widoczne jedynie w tym programie, a nie bezpośrednio na serwerze. Więcej informacji w tym temacie znajduje się na stronach www firmy Microsoft, m.in. tutaj


    synchronizacja wysłanych też u mnie działa :D
  • #20
    bobwoj
    Level 10  
    I to rozwiązało problem. Dla mnie temat do zamknięcia.