Witam.
Mam problem z Webastem benzynowym Thermo Top C. Instalacja zamontowana fabrycznie w Mitsubishi Pajero. Webasto nie przechodzi procedury startowej. Dolot i wydech są drożne. Po włączeniu sterownikiem zegarowym, załącza się wiatrak, po kilkudziesięciu sek zwiększa obroty, po pewnym czasie się wyłącza. Zgodnie z instrukcją, którą gdzieś znalazłem, następna powinna startować pompka paliwa. Tak się nie dzieje. Sprawdziłem wiązkę miernikiem - jest ok. Zrobiłem test "żarówki" na zasilaniu pompki - żarówka nie mruga, sterownik nie zasila pompki - coś przerywa procedurę startową wcześniej.
Moje podejrzenia wzbudza świeca żarowa. Sprawdziłem jej rezystancję na wtyczce X3 i wyszło 0,7 Ω. W instrukcji jest z kolei napisane, że jej rezystancja powinna być w zakresie 0.324 - 0.360 Ω. Czy to oznacza, że tu tkwi problem?
Pozdrawiam,
Piotr
Mam problem z Webastem benzynowym Thermo Top C. Instalacja zamontowana fabrycznie w Mitsubishi Pajero. Webasto nie przechodzi procedury startowej. Dolot i wydech są drożne. Po włączeniu sterownikiem zegarowym, załącza się wiatrak, po kilkudziesięciu sek zwiększa obroty, po pewnym czasie się wyłącza. Zgodnie z instrukcją, którą gdzieś znalazłem, następna powinna startować pompka paliwa. Tak się nie dzieje. Sprawdziłem wiązkę miernikiem - jest ok. Zrobiłem test "żarówki" na zasilaniu pompki - żarówka nie mruga, sterownik nie zasila pompki - coś przerywa procedurę startową wcześniej.
Moje podejrzenia wzbudza świeca żarowa. Sprawdziłem jej rezystancję na wtyczce X3 i wyszło 0,7 Ω. W instrukcji jest z kolei napisane, że jej rezystancja powinna być w zakresie 0.324 - 0.360 Ω. Czy to oznacza, że tu tkwi problem?
Pozdrawiam,
Piotr