Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilarka Ural 2 elektron, odpala i gaśnie.

Motorbike 04 Sty 2014 23:49 5568 18
  • #1 04 Sty 2014 23:49
    Motorbike
    Poziom 21  

    Witam.


    Mam problem z silnikiem ruskiej pilarki ural 2 elektron (niektórzy mówią błędnie na tą pilarkę drużba lub tajga).

    Po kilkunastu szarpnięciach silnik się uruchamia na chwilę, wchodzi na wyższe obroty i po chwili gaśnie, dodawanie gazu czasem pomaga, a czasem nie, tak i tak efekt jest taki, że gaśnie!

  • #2 05 Sty 2014 09:12
    2056504
    Usunięty  
  • #3 15 Sty 2014 19:08
    Motorbike
    Poziom 21  

    ojdyr napisał:
    Gaźnik do sprawdzenia.


    Gaźnik czyścić jakimś preparatem do do czyszczenia gaźników w sprayu czy tylko benzyną, po uprzednim rozłożeniu na części pierwsze czy też zainwestować w myjkę ultradźwiękową ?

    Czy gaźnik w tej pile nie ma przypadkiem jakiejś pompki - primera którą się paliwo pompuje w celu łatwiejszego rozruchu ?

    Jak już gaźnik poskładam to jak ustawić wkręty L i H do pozycji fabrycznej ?

    Czy do tego silnika da się dostać simmeringi ?

  • #4 15 Sty 2014 19:57
    2056504
    Usunięty  
  • #5 18 Sty 2014 14:19
    shinto
    Poziom 18  

    Witam.Dołożę i ja swoje trzy grosze do rad kolegów.Sprawdź jej szczelność,jeśli trzeba to wymień simeringi.Raczej do znalezienia według rozmiaru..Druga sprawa szczelność połączenia gaźnik cylinder.Te pilarki mają z tym częsty problem.Sprawa trzecia,sprawdź czy w króćcu doprowadzającym paliwo znajduje się taka mała sprężynka i gumowy krąźek..Nie wiem do końca jaką to spełnia rolę,myślę że jest to zawór sterowany podciśnieniem,ale w tych pilarkach jest ważny.W mojej go nie ma,i pilarka pracuje tak jak twoja ale miałem możliwość sprawdzić ją z kompletnym gaźnikiem.Pracuje idealnie.Powodzenia.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Co do ustawień początkowych tych gaźników,raczej nie stosuj standardowych.Nie zdziw się jeśli pilarka zacznie ci pracować przy ustawieniach nawet 3 i pół obrotu śrub regulacyjnych.Radziecka dokładność..

  • #6 18 Sty 2014 16:30
    2056504
    Usunięty  
  • #7 18 Sty 2014 18:20
    shinto
    Poziom 18  

    Tak,ustawienia do wszystkich pilarek...ale te radzieckie nie poddają się standardom..W nich ustawienia niemal każdego gaźnika trzeba dobierać indywidualnie..Sprawdziłem to na paru piłach produkcji CCCP.Każdy gaźnik wymagał innych ustawień.Tylko jedna zadziała na standardowych ustawieniach,ale do poprawnej pracy też wymagała ustawień "niestandardowych".Przypadłość radzieckiej techniki...u nich wszystko musi być "inne".Co nieraz wcale nie znaczy że gorsze.

  • #8 21 Sty 2014 19:20
    shinto
    Poziom 18  

    Witam.Jak postępy w naprawie pilarki?Udało ci się coś osiągnąć?

  • #9 23 Sty 2014 00:01
    Motorbike
    Poziom 21  

    Rozkręciłem częściowo gaźnik, membrana miękka, nie odklejałem jej całkiem, ani nie rozmontowywałem dalej gaźnika bo nie mam żadnego schematu jak go potem złożyć jak mi się coś rozsypie, tam jest taka druga jakby uszczelka membrana i pod nią są chyba dysze, instrukcję rosyjską jakaś posiadam ale tam nie ma zbytnio rozkręconego gaźnika na czynniki pierwsze, jest tylko pokazany gaźnik z odkręconym kanałem co doprowadza paliwo z baku.

  • #10 24 Sty 2014 13:45
    shinto
    Poziom 18  

    Witam. Właśnie o ten kanał doprowadzający paliwo mi chodziło. Znajduje się w nim taki gumowy krążek i sprężynka, działa to chyba jako zawór sterowany podciśnieniem. Moja pilarka właśnie tego zaworka nie posiada i działa tak samo jak twoja kolego. Natomiast po przemontowaniu z innego gaźnika tego krążka wszystko działa jak należy. Może chodzi o ten sam problem?

  • #11 13 Lut 2014 20:25
    Motorbike
    Poziom 21  

    Dziś próbowałem odpalać i piła nie odpaliła, po iluś tam szarpnięciach zaczęło paliwo kapać z gaźnika, wcześniej też tak było ale teraz jakby więcej.

    W tym gaźniku jest jakiś przycisk prawie u samego dołu taka jakby pompką u mnie jest to zaślepione taka większą blaszką z otworem na wlot powietrza, a widziałem że niektóre piły nie mają tej blachy.

    Pilarka Ural 2 elektron, odpala i gaśnie.

    Czemu kapie paliwo z tego gaźnika i jak to usunąć ?

    Czy rozrusznik w tych piłach zawsze bardzo ciężko chodzi znaczy że trzeba użyć dość dużej siły żeby zakręcić wałem ?

    Jaka świeca powinna być zastosowana ?

  • #12 15 Lut 2014 19:42
    rimadihakatsu
    Poziom 2  

    Witam. Jakiś czas temu dostałem taka pilarkę od ojca i mam z nią problem(jak chyba każdy). Szarpać mogę cały dzień a nawet nie mruknie.czyściłem gażnik, sprawdzałem świecę i kompresję, wydech też ok, a ona nic. Czy jest możliwość że zapłon się rozregulowal? Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać, bo ja już swoje wyczerpałem...

  • #13 15 Lut 2014 23:42
    Sniezynka
    Poziom 23  

    Witam,
    Ural,ma specyficzny gaźnik połączenie gaźnika iglicowego z membranowym, często zastępują go gaźnikiem, GS 650 jest to gaźnik pływakowy lecz specyfika pracy piły pozwala na jego poprawną pracę.

  • #14 16 Lut 2014 19:22
    Motorbike
    Poziom 21  

    Sniezynka napisał:
    Witam,
    Ural,ma specyficzny gaźnik połączenie gaźnika iglicowego z membranowym, często zastępują go gaźnikiem, GS 650 jest to gaźnik pływakowy lecz specyfika pracy piły pozwala na jego poprawną pracę.


    Czy to jest gaźnik od suzuki ( taki mi tylko znajduje) bo to trochę inna pojemność, podaj linka lub jakiś namiar na ten gaźnik i czy jest możliwość wstawienia go bez przeróbek ?


    rimadihakatsu napisał:
    Witam. Jakiś czas temu dostałem taka pilarkę od ojca i mam z nią problem(jak chyba każdy). Szarpać mogę cały dzień a nawet nie mruknie.czyściłem gażnik, sprawdzałem świecę i kompresję, wydech też ok, a ona nic. Czy jest możliwość że zapłon się rozregulowal? Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać, bo ja już swoje wyczerpałem...



    Sprawdzałeś czy odpali jak wlejesz ok 15 ml paliwa bezpośrednio pod świecę ?

  • #16 16 Lut 2014 21:01
    rimadihakatsu
    Poziom 2  

    Tak, sprawdzałem. Wypluwa mieszankę wydechem. Świeca jest nowa i przebicia też nie ma na przewodzie. Stawiam na rozregulowany zapłon, bo co innego zostało jeszcze do sprawdzenia? A ten gaźnik od GS 650 będzie wytwarzał taką samą mieszankę powietrza i paliwa co oryginalny? I czy zmieści się w obudowę gaźnika od pilarki?

    Dodano po 7 [minuty]:

    P.S moja piła to taka jak ta w linku. http://www.youtube.com/watch?v=ubXUpDEnzXU

  • #17 16 Lut 2014 21:05
    2056504
    Usunięty  
  • #18 18 Lut 2014 21:32
    kryzđ
    Poziom 14  

    To Ty masz gaźnik KMP- 100uc lub zamiennie KDD16 taki sam jak w Tajdze 214-245.
    Elektroniczny zapłon Jest ustawiony na znaki które mają sie pokrywać (korpusu silnika i modułu zapłonu).

  • #19 22 Lut 2014 21:10
    rimadihakatsu
    Poziom 2  

    Dobra, Ural już śmiga jak brzytwa. Strasznie paliwożerny , ale moc ma wielką, i przy prowadnicy 55 cm odziwo uciąga łańcuch przy mocnym docisku. Dzięki za pomoc :)

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo