Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

toyota previa d4d - brak oporu korekcji na 2 wtryskiwaczach 4 pinowych

jaszyd 05 Sty 2014 12:51 1620 1
  • #1 05 Sty 2014 12:51
    jaszyd
    Poziom 9  

    Witam
    Samochód previa d4d z 2002r, 230000km przebiegu. Podczas przyspieszania i generalnie obciążania jednostki występują drgania na budzie i kierownicy. Dysponuję interfejsem do toyota więc wykluczyłem pompę cr oraz turbo (testy drogowe bardzo dobre, ciśnienie na pompie oraz turbie rośnie bardzo ładnie). Natomiast gorzej jest z wtryskami. Ich korekcja wtrysk 1( -3,28mm3), 2(-1,873), 3(+5,004 korekcja wogole nie zmienia się podczas pracy na tym wtryskiwaczu) , 4(-0,310). Oznacza to,że wtrysk nr 3 leje paliwo max(limit do 5 jest w techstreamie). Wtryski są 4 pinowe, 2 do cewki a 2 korekcyjne. Na 1 wartość oporu korekcyjnego wynosi 157Ohm, na 2 47Ohm, na 3 i 4 brak oporu. Opory na cewkach są prawidłowe. Co chyba oznacza zepsute wtryski (stąd komputer nie mając "fabrycznej" korekcji leje paliwo na wtrysk. Co o tym sądzicie i jak mogło dojść do tego uszkodzenia? Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam

    0 1
  • #2 05 Sty 2014 16:15
    piotreknt
    Poziom 9  

    nie zle przestudiowałeś temat zmień albo zregeneruj i nie myśl co było przyczyna bo wtryski leca notorycznie wraz z przebiegiem w który nie masz za bardzo co wierzyc

    Dodano po 1 [minuty]:

    a jak ci zalezy na tym samochodzie to sciagnij miske i wyczyśc smoga zobaczysz jaka tam jesien sredniowiecza sie kryje zaoszczedzisz na turbinie która często niszcza latajace kawłki sadzy

    0