Witam, od kilku dni walczę z zapalającą się kontrolką otwartych drzwi. System informowania niestety nie jest dokładny ponieważ nie pokazuje, które drzwi lub klapa są otwarte tylko ogólnie sygnalizuje błąd. Usterka jest o tyle uciążliwa, że czasami nie można zamknąć samochodu bo wydaje mu się, że drzwi są otwarte. W drugą stronę zaś jak uda się zamknąć to po chwili wydaje mu się że drzwi zostały otwarte i załącza się alarm. W trakcie jazdy też czasami mam "dyskotekę" bo kontrolka się zapala i gaśnie a tym samym zamki w pozostałych drzwiach się automatycznie ryglują i na odwrót. Na jakimś forum znalazłem podobny przypadek tyle że w Seacie Altea. Tamten użytkownik udał się po poradę do autoryzowanego serwisu i otrzymał odpowiedź, że taką usterkę powoduje zamek kierowcy. Nie zastanawiając się długo kupiłem używany przez internet podmieniłem ale niestety efekt ten sam. Teraz próbuję dojść do tego czy to aby na pewno usterka zamka drzwi kierowcy czy może innego np klapy bagażnika - tych dwoje jest najwięcej eksploatowanych ponieważ przeważnie jeżdżę sam. Usiłuję też znaleźć schemat elektryczny kostki wpinanej w mechanizm zamka drzwi kierowcy. Jest tam 10 pinów z których tylko 7 jest wykorzystanych. Czy ktoś wie jakie należy zewrzeć aby uzyskać efekt na stałe zamkniętych drzwi? Bo jeżeli zwarłbym drzwi kierowcy to to wykluczyło by usterkę własnie w nich. Później analogicznie postąpiłbym z pozostałymi. Ewentualnie może ktoś wie jakie powinny być napięcia dla konkretnych pinów w omawianej kostce ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.