Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kłopot z oplem vectrą 2.0 dli 97r

27 Mar 2005 21:47 1874 12
  • Poziom 25  
    witam
    mam na warsztacie autko takie jak wyżej i jest kłopot
    przy jezdzie na 3 lub 4 biegu pod góre z obciązeniem zapala sie check i auto zwalnia do 50 km/h
    podłączany był pod tech i tech2 i nic nie wykazało
    czasami gość jezdzi 2-3 dni i nic sie nie dzieje a czasami w ciągu dnia 5,6 razy sie zapala kontrolka
    odwiedził juz 3 serwisy i kilku doświadczonych elektroników samochodowych i zadnych rezultatów
    może Koledzy mieli coś podobnego w takim aucie?
    jestem otwarty na wszystkie sugestie, za pomoc z góry dziekuję
    co prawda ma kilka sugestii na temat tego auta ale poczekam na odzew z forum
    pozdro
    T
  • Poziom 29  
    Czy jest gaz w tym aucie?
  • Poziom 22  
    Witam
    Co do tego co zwalnia to pewnie przełancza sie na tryb awaryjny tylko dlaczego? hmmm może to być jakis czujnik uszkodzony a nie robi to sie np przy jakiejś temperaturze?? czy temperatura jest obojetna?
    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    jak podajesz typ silnika to pisz czy 2.0 DTH lub DTL bedzie wiadomo o co chodzi . zapalenie się lampki powinno być zapamiętane przez komputer .chyba że był to chwilowy zanik napięcia po stacyjce co będzie uznane za wyłączenie zapłonu.servis powinien zrobić tzw. migawkę w czasie jazdy aż zapisze dane silnika w momencie awarii.userka może być również po stronie mechanicznej !!!
  • Poziom 25  
    witam
    tech był podłaczony podczas jazdy i nic nie wykazywało kontrolka sie zapalała samochod zwalniał a tech2 nic nie wykazywał
    pozdro]
    T
  • Spec od samochodów
    Słabe punkty zapowietrzanie się układu przy przelewach z wtrysków(wymienic komplet gumowych rurek do pompy wtr.)filterek wiadomo,przepływomierz przy ostrym deptaniu ecu przechodzi w tryb dojazdowy najpierw o 30% potem nawet o 70%.Po dużym przebiegu problem z pompą pada czujnk Halla przy wysokiej temp.na zimno bywa OK.
  • Poziom 25  
    witam
    przepływomierze zakładaliśmy już 3 dzieje sie to tak samo przy zimnym jak i ciepłym silniku
    wszystkie te elementy sprawdziłem już wcześniej i wymieniłem co potrzeba bez rezultatu
    teraz mam pytanie czy przy uszkodzonej uszczelce pod głowica moze sie tak zdarzyć?
    doświadczony stary mechanik mówił mi ze spotkał sie już z czymś takim ze przy czujniku temperatury silnika tworzy sie poduszka powietrzna (uszkodzona uszczelka głowicy) a pary cieczy mają temperature wyzszą od płynu w stanie ciekłym i czujnik wskazuje przegrzanie i dlatego silnik słabnie
    pozdro
    T
  • Spec od samochodów
    Powinien pojawić się błąd za wysoka temp. cieczy.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Może być problem z elektroniką przy pompie.Ale nie ćwiczyłem takiego przyp.
  • Poziom 25  
    własnie ja też i jest kłopot
    chyba od jutra zacznę rozbierać tego grata w drobny mak i składać na nowo może coś znajde
    pozdro
    T
  • Spec od samochodów
    Jutro popytam w moim byłym serwisie może ktoś cos gdzies.

    Dodano po 15 [minuty]:

    Sprawdż jeszcze podciśnienia .Na próbe można turbine dać z pominieńciem elektrozaworu.Tam często puszczają sie te gumowe łączówki ale ECU wtedy protestuje izapala kontrolke wtedy są zapisane kody.
  • Spec od samochodów
    Pytałem w ASO u kumpli wielkie oczy ale w kierunku pompy.Czy przepływomiarki były nowe.Przy teście powinieneś mieć co najmniej 800-900 na wysokich obrotach przy niższej wartości przepływu ecu może nie protestować a autko będzie muł.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    witam
    dziwna sprawa
    bo pogrzebałem trochę w kabelkach dookoła silnika i na razie cisza wydawało mi sie że gdzieś jest jakieś zwarcie
    na razie dziekuje wszystkim za wypowiedzi jezeli znowu pojawią sie klopoty to dam znać
    pozdro
    T