Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra H 1.4 16V - rozrusznik niekręci , pompa paliwa niepodaje paliwa

05 Sty 2014 21:03 8256 35
  • Poziom 10  
    Witam! mam problem z ASTRĄ III z 2004 roku silnik 1.4 16V . Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem ,silnik został wymieniony na nowy ( zmieniałem tylko goły słupek) po podpięciu wszystkiego auto nie odpala. Objawy są takie że niema kontaktu z rozrusznikiem , po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie działa też pompa paliwa. Bezpieczniki wszystkie były sprawdzane jest wszystko jak powinno być. Po podpięciu pod komputer diagnostyczny okazało się że jest niemożliwe zdiagnozowanie usterki ponieważ na złączu diagnostycznym niema napięcia. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch jest brak napięcia na automacie rozrusznika gdy został zasilony bezpośrednio z akumulatora rozrusznik kręci ale nadal samochód nie odpala . Czy to może być problem z immobilajzerem?? ale wydaje mi się że jak by padł immo to rozrusznik by kręcił. Proszę o pomoc i Pozdrawiam!!!
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 43  
    Brakuje napięcia. Sprawdź wszystkie bezpieczniki i miejsca na nie czy nie brakuje czegoś.Ew. jakiś przewód nie podłączony.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 10  
    Bezpieczniki wszystkie posprawdzałem krok po kroku zgodnie ze schematem wszystko oki. Instalacja przy silnikowa sprawdzana dwa razy jest wszystko oki . Kolego a co myślisz o kostce przy stacyjce może ona nie podaje sygnału na rozrusznik i pompę paliwa???
  • Poziom 43  
    Sprawdź , i zacznij od wskrzeszenia diagnostyki. Zasilanie +30 ma być.W bagażniku jest wszystko ok?
  • Poziom 10  
    kolego a może masz jakiś schemacik kostki stacyjki , na którym przewodzie powinno odchodzić zasilanie na rozrusznik???
  • Poziom 10  
    Witam koledzy!! Mam problem z uruchomieniem silnika w Astrze III z 2004r. 1.4 16v a mianowicie po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch niema napięcia na sterowaniu rozrusznika czyli na automacie tak jak by z kostki stacyjki nie wychodziło sterowanie na rozrusznik. Po podaniu zasilania bezpośrednio na automat rozrusznik kręci ale dalej nie odpala ponieważ niema napięcia też na pompie paliwa czym to może być spowodowane??? Koledzy podeślijcie schemat kostki stacyjki może w tym tkwi problem???
  • Poziom 10  
    W tym samochodzie nie ma zwykłej stacyjki...
    Diagnostyka coś mówi?
  • Poziom 10  
    Diagnostyka nic nie mówi bo niemożna się połączyć ponieważ jest brak napięcia na złączu diagnostycznym
  • Poziom 10  
    dodam iż bezpieczniki zarówno pod maską jak i w bagażniku są ok sprawdzane krok po kroku
  • Poziom 23  
    Najprościej odłącz kostkę od stacyjki i sprawdź którym przewodem przychodzi zasilanie do niej. Poźniej sprawdzaj na pozycji II na które styki nie ma przejścia z tego właśnie styku. A później sprawdź czy przejście jest na nich na pozycji III (START).

    Możesz też sprawdzić czy czasem jakiś kabelek się nie obluzował w skrzynce bezpiecznikowej problem niespotykany ale mi się to zdarzyło. Może też masy gdzieś nie dokręciłeś i elektronika szwankuje.
  • Poziom 10  
    masa jest na 100 % sprawdzałem już kilka razy instalację przy silniku
  • Poziom 35  
    co z przekaznikami? co z napieciem np na cewce? to jest to samo zasilanie to ster. podaj mu + na cewke i zobacz czy zapali?
  • Poziom 10  
    co do przekażników niemam pewności czy są na 100% sprawne da się jakoś sprawdzić domowymi sposobami???
  • Poziom 35  
    tak. zamien na zwore. zwieraj 30 i 87 lub gruby z grubym.
  • Poziom 43  
    Zacznij od ożywienia diagnostyki,te zasilanie będzie bardzo ważne.
  • Poziom 10  
    kolego czyli muszę zapodać napięcie na złącze diagnostyczne? posiadasz może opis złącza diagnostycznego, na który przewód muszę dać zasilanie???? Przekażniki wszystkie są dobre
  • Poziom 42  
    haneb napisał:
    że nawet się nie da zczytać za pomocą zwarcia pinów i czytania mrugnięć?

    Czy czasem nie zagalopowałeś się....zacznij się rozwijać jak chcesz pomagać to jest Astra H
  • Poziom 10  
    na złączu diagnostycznym niema zasilania i dlatego tez jest brak możliwości podpięcia się pod komputer i zczytania błędów. kolego co to jest ten ster?? i gdzie go można znaleśc??
  • Poziom 10  
    na liczniku świeci się wszystko to co powinno być ,jedna żółta kontrolka która mnie zastanawia to jest mały samochodzik i na środku jego jest narysowany kluczyk
  • Poziom 42  
    Koniec ery samych probówek i mierników trzeba mieć też komputer...

    czenek napisał:
    kolego co to jest ten ster?? i gdzie go można znaleśc??
    czenek napisał:
    żółta kontrolka która mnie zastanawia to jest mały samochodzik i na środku jego jest narysowany kluczyk

    Piszesz takie infantylne rzeczy, że ani twoja praca przy silniku ani opis pseudodiagnozy nie gwarantuje, że przekazujesz nam prawdziwe, właściwe i wiarygodne opisy problemu

    Wracamy do początku...jakiego napięcia nie ma i na jakim pinie w gnieździe OBD2 wiesz czy nie?
  • Poziom 28  
    Zaświeca się chociaż kontrolka silnika??
  • Poziom 10  
    Kontrolka silnika pali się cały czas. W gnieździe OBD2 napięcie jest na pinach 4(masa) i 16(+). Czyli wyglądało by że jest ok ale interfejs Op com nie mógł nawiązać połączenia ze sterownikiem silnika.
  • Poziom 42  
    Ale wiesz że tam CANem jest transmisja?
  • Poziom 10  
    Wiem ale CANy można tylko chyba sprawdzić oscyloskopem? Możliwe, że jakiś modół sieje błędy po sieci CAN i wywołuje taki efekt?
  • Poziom 42  
    Masz schemat sterowania do tego silnika
  • Poziom 10  
    nie mam kolego jak byś miał to był bym bardzo wdzięczny jak byś mi przesłał.