Dziwię się, że jeszcze tego tematu żaden moderator nie zamknął.
W tym silniku "pływają" wszystkie koła rozrządu. Bez blokad zapomnij o ustawieniu. Co ciekawe: blokady wałków da się pozornie założyć w innych położeniach wałków niż w tym odpowiednim. Po zdjęciu głowicy o taką pomyłkę nie trudno. Ustaw jeszcze raz silnik na "0" i sprawdź lusterkiem lub endoskopem /głowy, ani oka się tam wcisnąć nie da/ czy prawidłowe wcięcie w wałku /poznasz je na pewno, bo jest obrobione mechanicznie, a pozostała część surowa/ pokrywa się z otworem. Kolejna sprawa to umycie i odtłuszczenie powierzchni styku kół rozrządu z wałem i wałkami przed montażem.
Po prostu jeszcze raz dokładnie sprawdź rozrząd.
Co do ciśnienia ftp.kowal już się wypowiedział. Taki diesel jak ten nie powinien mieć mniej niż 28 bar.