Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 2.0 dti - dwumasa czy zwykłe koło zamachowe

Maniek_1994 05 Sty 2014 22:17 8202 2
  • #1 05 Sty 2014 22:17
    Maniek_1994
    Poziom 2  

    Witam

    Kupiłem ok. miesiąca temu opla astrę sport 2.0dti 2000r. i mam pytanie czy w tym modelu opla jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe oraz co sądzicie o tym silniku czy ma jakieś częste usterki.

    Drugie pytanie to zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza na wale korbowym czy do jego wymiany trzeba demontować całą metalową osłonę rozrządu czy wystarczy odkręcić koło pasowe?

    3 2
  • #2 05 Sty 2014 22:26
    Majeran123
    Poziom 9  

    Samochod z tym silnikiem jest bardzo oszczedny, spala ok 7 litrow oleju w miescie, dobrze sie prowadzi z parkowaniem nie ma problemow, jedynie hamulce troche pozastawiaja do zyczenia, rowniez skrzynia biegow nie jest najlepsza, czesto zgrzyta i ciezko wchodza, toche sie to zredukuje po wymianie oleju na rzadszy. Komfort z jazdy nie jest najlepszy, siedzenia do najwygodniejszych nie naleza, jest glosno w srodku, i slaba amortyzacja. Ma duza przesrzen nawet w HB i to jest dla mnie duzy +, szkoda tylko ze nagrzewanie jes d bani -_-
    tak to sa tanie czesci i naprawy, prosty jak konstrukcja młotka :) Polecam :D

    0
  • #3 29 Sty 2014 21:38
    Temple One
    Poziom 19  

    Posiadam taką Astrę. Rocznik 1999, silnik 2.0 DTL, bez IC, hatchback 5d. Silniki nie należą do najtrwalszych, ale jak będzie wszystko robione na czas i dbane, to nie powinno nic się dziać. Głównie padają pompy wtryskowe i ich sterowniki, u mnie póki co wszystko działa dobrze, pali od strzała za każdym razem. Jak to u Opla, silnik lubi olej, od wymiany do wymiany dolewam jakieś 600-700ml, poza tym nic się złego nie dzieje. do awaryjnych rzeczy można zaliczyć tylne hamulce Boscha, które lubią się zapiekać i mieć wycieki- bodajże po 2001 roku montowano Lucasa i usterki nie było; przedni mechanizm wycieraczek się wyciera i ma luzy- sam też to już przerabiałem; no i oczywiście rdza- głównie tylne błotniki i progi pod plastikami.

    0