Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie do PC dwóch zestawów głośników - czy to możliwe?

porka086 06 Sty 2014 10:59 1686 4
  • #1 06 Sty 2014 10:59
    porka086
    Poziom 2  

Chciałem się dowiedzieć czy istnieje (pewnie istnieje) możliwość uzyskania z PC dwóch zupełnie osobnych sygnałów idących na dwa różne zestawy głośników.
    Przykład:
    Z winampa odtwarzam muzykę - sygnał idzie na pierwszy zestaw głośników
    Równocześnie odtwarzam film i jego dźwięk idzie mi na słuchawki

Jestem w tym trochę zielony więc nie wiem co więcej napisać. Kartę dźwiękową mam zintegrowaną a z tyłu jest 6 wyjść.

Czy taki sprzęt wystarczy?
    Czy potrzebna jest osobna karta dźwiękowa?
    Jak dalej taką kwestie rozwiązywać ze strony oprogramowania?

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

0 4
  • #2 06 Sty 2014 13:30
    dark_skeleton
    Poziom 17  

Podałeś za mało informacji.
    W większości przypadków istnieje taka możliwość, ale zależy to od karty dźwiękowej (czyt. płyty głównej, której modelu nie podałeś) i sterowników.
    Tak czy inaczej, zadziała to tylko wtedy, gdy masz działające wyjścia z tyłu i z przodu obudowy. Wtedy podłączasz głośniki z tyłu i słuchawki z przodu, ustawiasz opcję w sterownikach, żeby traktowało wyjścia z przodu jako osobne urządzenie , a w opcjach winampa masz ustawienia audio, gdzie możesz wybrać urządzenie wyjściowe. Zwykle jest to Domyślne urządzenie audio lub coś podobnego, ale wystarczy zmienić na przednie wyjście z obudowy i zadziała tak, jak chcesz.