pjonak wrote:A co z zachowaniem się pierwszej sondy ?
Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ?
Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereautoas wrote:Więc o co ci chodzi? Masz sprzęt i pieniądze i diagnozę, wszyscy fachowcy są do dupy,..... to decyduj...co byśmy ci nie podpowiedzieli i tak wydasz swoją kasę...bądź mężczyzną i decyduj, ale zawsze możesz zlecić naprawę, będzie kosztowna ale będzie zrobione...
omegolotC30NE wrote:pjonak wrote:A co z zachowaniem się pierwszej sondy ?
Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ?
Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
pjonak wrote:Dzięki czyli na to wychodzi że może być i sonda i kat do wymiany jednak.
autoas wrote:pjonak wrote:Dzięki czyli na to wychodzi że może być i sonda i kat do wymiany jednak.
Próbuję ci własnie uzmysłowić twoje pytanie to wyżej
Dlaczego podpowiedzi na forum są bardziej wiarygodne niż porządna diagnostyka w warsztacie
Ktoś co podpowie TAK ktoś NIE i wywalisz swoją kasę...i kto wtedy będzie winny
Szukasz "maść na szczura" bo tak naprawdę nie chcesz więcej wydać niż stówę
Zaraz zaczniesz pytać czy emulator 2 sondy za 20 zł na allegro zda egzamin...tak to widzę
Ale zrobisz jak uważasz to twój samochód i twoja kasa...
The END...
pjonak wrote:Dzięki czyli na to wychodzi że może być i sonda i kat do wymiany jednak.
pjonak wrote:Czyli mam rozumieć ze jesli sonda dawkowała by źle paliwo a kat byłby sprawny to sonda 2 nie odnotowała by błędu ?
sliders84 wrote:
Jeszcze zapomniałem rozwiać wątpliwości dotyczące lambdy.
Pierwsza wynosi około 0,45 i ma tak być, komp steruję tak dawką żeby tę wartość utrzymać, druga sonda ma się wahać od 0,2 do 0,8.
grala1 wrote:Więc jakie to jednostki mają tam być skoro nie "VOLTY"?
grala1 wrote:, to niby dlaczego nie pokazuje napięcia? Z tego co można wyczytać, szerokopasmowa sonda- komora pomiarowa w Voltach, a komora odniesienia w Amperach.Silnik BKY ma sondę szerokopasmową więc nie będzie tu pokazywała napięcia.
grala1 wrote:Czemu to druga sonda ma się zawierać w przedziale 0,2 - 0,8?
grala1 wrote:sondy liczy się od strony silnika
grala1 wrote:Właśnie że sonda za katalizatorem ma tak nie pokazywać.