Witam. mam problem z podłączeniem się do samochodu interfejsem OBDII na BT. podłączam się do interfejsu telefonem i aplikacją Torque, ale aplikacja informuje mnie, że jest problem z podłączeniem się do ECU. nie mam obecnie innego interfejsu OBDII aby sprawdzić (prace w toku), ale jest coś co zwróciło moją uwagę.
Auto zakupiłem kilka dni temu, więc sięgam na forum, ponieważ poprzedni właściciel nie był w stanie udzielić odpowiedzi.
Kiedy sprawdzałem pinout portu Mazdy była mowa, że piny 4 i 5 z OBDII mają być podłączone do pinu 5 w złączu Mazda. Niby ok, ale u mnie nie mam pina pod numerem 5 (zdjęcia). Czy jest tu ktoś z podobym autem kto może zamieścić zdjęcie swojego portu diagnostycznego?
W mojej Mazdzie złącze diagostyczne jest pod maską przy bezpiecznikach, natomiast złącze OBD2 podłączam do Mazdy przez przejściówkę zakupioną z allegro. Samo OBD2 działa z innymi autami (testowane na ford i Volvo), nie wiem czy przejściówka jest sprawna, ale chciałbym wyjaśnić kwestię pinów w moim aucie.

Auto zakupiłem kilka dni temu, więc sięgam na forum, ponieważ poprzedni właściciel nie był w stanie udzielić odpowiedzi.
Kiedy sprawdzałem pinout portu Mazdy była mowa, że piny 4 i 5 z OBDII mają być podłączone do pinu 5 w złączu Mazda. Niby ok, ale u mnie nie mam pina pod numerem 5 (zdjęcia). Czy jest tu ktoś z podobym autem kto może zamieścić zdjęcie swojego portu diagnostycznego?
W mojej Mazdzie złącze diagostyczne jest pod maską przy bezpiecznikach, natomiast złącze OBD2 podłączam do Mazdy przez przejściówkę zakupioną z allegro. Samo OBD2 działa z innymi autami (testowane na ford i Volvo), nie wiem czy przejściówka jest sprawna, ale chciałbym wyjaśnić kwestię pinów w moim aucie.



