Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b5 1.9 tdi 110KM - trzęsie silnikiem po wymianie wtrysków

pasztetb5 02 Lut 2014 13:13 20502 33
  • #31 02 Lut 2014 13:13
    pasztetb5
    Poziom 8  

    Fakt, przepływka podmieniona i nic, nie tu szukam, jutro odchylę przód i sprawdzę jeszcze raz wszystko po kolei, pod pokrywę zaworów tez zajrzę coś mi chyba wałek rozrządu nie wyciska dobrze. Uszczelkę dałem z trzema oczkami, tu jest problem? A potem pod komputer Jak już będzie chodził. Bo teraz to ani rusz jak pompą ruszyłem, bez zegara. Aj.

  • #32 02 Lut 2014 13:55
    michal200848
    Poziom 22  

    Rozrząd sprawdzałeś?

  • Pomocny post
    #33 02 Lut 2014 17:01
    automaniak28
    Poziom 11  

    Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania i luzowania paska popuść, tylko popuść górne koło rozrządu i płetwa idealnie rónolegle, dół idealnie OT i pompa na trzpień 10 mm masz otwór w kole pompy i w podstawie. ustaw sprawdż i dokręć koło.nie ruszając blokad zegar w pompę i kąt na wymagany dla twojego. nie znam kodu silnika masz AFN, lub AVG ale z tego co pamiętam powinno być 49-51 czyli na zegarze 049-051 mm. Procedurę ustawiania myślę że znasz jaki co dalej, nie będę się rozpisywał. jak braknie regulacji na pompie to niestety rozrząd do rozbiórki.Jak będzie ok to odpał ido gorąca i dalej regulacja na gorącym tak jak wyżej pisałem i musi chodzić jak zegarek. Na pewno trochę poklepie zaczym szklanki olejem nabije to trochę potrwa i wtedy zawory będą się w pełni otwierać i silnik ucichnie.No chyba że masz jakieś czary mary w mapie o których nie pisałeś.

    Dodano po 7 [minuty]:

    a co do uszczelki to powinna być taka sama jak wyjąłeś ilość otworów w uszczelce mówi nam o wysokości wystawania tłoka nad blok w OT czyli w górnym martwym punkcie i to się nie zmienia.jak dasz za grubą spadnie ciśnienie na garze jak dasz za cienką to zawory będą tłok łaskotać delikatnie mówiąc i to na pewno usłyszysz.

  • #34 03 Lut 2014 23:55
    pasztetb5
    Poziom 8  

    Mam więcej szczęścia niż rozumu tak stwierdziłem dzisiaj, patrząc pod pokrywę zaworów, moja nie uwaga, słabe światło w tym miejscu i późne godziny napraw doprowadziły do tego że wałek rozrządu przekręcony był o 180 stopni względem osi. JAK :?: Skrucha i nauczka na przyszłość, Mała regulacja pompą i samochód odpala jak nigdy,i to bez plaka. Czysta i miła praca Diesla. I chyba w stajni cała obsada,ale to już hamownia pokarze. Dziękuje wszystkim za wszelkie porady :!: i cierpliwość :!: . Postu jeszcze nie domykam. Po godzinie pracy silnika w tym jazdy mogę być CHYBA pewien naprawy :D. Dla pewności głowicy zmierzę jeszcze spręrzanie, i zmienię jeszcze olej na prawidłowy jutro. Jeszcze raz dziękuję.
    Regeneracja 380+590 części,+ wtryski 250 zł sztuka, +worek nerwów, Po co? nie wiem. Minus robota mechanika.

  Szukaj w 5mln produktów