Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
AM TechnologiesAM Technologies
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mondeo mk4 2.0tdci - czujnik walu p0336

09 Sty 2014 17:11 9531 18
  • Poziom 10  
    witam mam problem z mondeo mk4 2.0tdci, wywala mi blad p0336 nieprawidlowy sygnal z czujnika obrotow walu korbowego A,czujniki wymieniaone {walu i walkow},
    rozrzad sprawdzony, instalacja przeswietlona miernikiem a auto jak nie palilo tak nie pali dodam jeszcze ze jak zapale na plaku to obrotosciomiez nie pokazuje obrotow.
    Jakies pomysly? bo mi juz rece opadaja
    pozdrawiam
    jacek
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Poziom 35  
    P0336 czujnik wału sybnał poza zakresem.

    Jezeli rozrzad ok. To zmierz rezystancje czujnika. Ma byc około 500Ω. Ponadto. jakie wartosci? Cisnienie paliwa? Pompa podająca. Regulator cisnienia?
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Poziom 10  
    ok ale czy pompa ma cos wspolnego z czujnikiem?
  • Poziom 35  
    nie, ale moze wywala ci bład czujnika wału bez powodu?

    np nie zapala bo masz brak cisnienia paliwa. krecisz do bólu, a wywala czujnik. zrób diagnostyke. nie odczyt błedów tylko.
  • Poziom 10  
    Ok, jakie cisnienie na rozruszniku pawinno byc na listwie, dodam jeszcze ze zostala zmieniona pompa wysokjego cisnienia na nowa , czekam jeszcze na wyniki testu przelewowego.
  • Poziom 35  
    cisnienie okolo 120 bar min zeby zapalił.

    podaj dokładnie co robiłes (było robione)
  • Poziom 22  
    Sprawdź jeszcze przewody pod obciążeniem min. żarówka 21w
  • Poziom 10  
    auto ciezko palilo a po 3 dniach zaniemowilo calkiem.
    sprawdzilem zbiornik, wymienilem pompe wysokjego cisnienia, wymienilem czujnik walu i walow, sprawdzilem instalacje do komputera zasilanie na czujnikach 5v, cisnienie na listwie 20 bar i rosnie jak krece rozrusznkiem, dodam ze na plaku nie dziala obrotosciomierz i wywala blad p0336 i nie ma synchronizacji rozrzadu a rozrzad sprawdzony.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przepraszam cisnienie 20MPa czyli 200Bar

    Dodano po 51 [sekundy]:

    dodam jeszcze ze wlasciciel probowal odpalac na bosterze
  • Poziom 29  
    fuelinyourblood napisał:
    cisnienie okolo 120 bar min zeby zapalił.
    W nim minimum to 320 przy odpalaniu, 0brotów nie pokarze, bo to durny system( musi odpalić) Błąd czujnika, ??? tylko rozrząd (brak zgodności góra z dołem). Przy 200 powinien odpalić chociaż nie koniecznie, powinien łapać( na wolnych obrotach jest około 250)
  • Poziom 35  
    panam napisał:
    fuelinyourblood napisał:
    cisnienie okolo 120 bar min zeby zapalił.
    W nim minimum to 320 przy odpalaniu, 0brotów nie pokarze, bo to durny system( musi odpalić) Błąd czujnika, ??? tylko rozrząd (brak zgodności góra z dołem). Przy 200 powinien odpalić chociaż nie koniecznie, powinien łapać( na wolnych obrotach jest około 250)


    panam czytaj ze zrozumieniem. 120 bar minimalnie zeby zapalił. Nieraz mialem sytuacje, ze wtryski puszczały i podczas krecenia było 110 bar i w tedy niechcial palic. A wszystko ponad to i juz palił. Wiadomo ze na wolnych ma miec około 250 bar.

    jambajump pasowało by sprawdzic synchronizacje góry z dołem przy pomocy oscylosklopu 2 kanałowego. napisz jeszcze jak sprawdziłes rozrzad jak tam jest łancuch?
  • Poziom 29  
    fuelinyourblood napisał:
    panam czytaj ze zrozumieniem. 120 bar minimalnie zeby zapalił
    Nie odpali poniżej 250, o copiszemy , test przelewów i to wszystko. Pozdrawiam
  • Poziom 35  
    panam napisał:
    fuelinyourblood napisał:
    panam czytaj ze zrozumieniem. 120 bar minimalnie zeby zapalił
    Nie odpali poniżej 250, o copiszemy , test przelewów i to wszystko. Pozdrawiam


    ponizej 120 bar kolego. wtedy masz pozwolenie na otwarcie wtrysku.
  • Poziom 29  
    Tdci nie odpali poniżej 250, chyba że ma 500 obtotów przy rozruchu i ciśnienie skoczy więcej
  • Poziom 10  
    wiec tak cisnienie skacze na rozruszniku do 300bar, dodam tylko ze rozrusznik nowy a dziwnie sie zachowuje bo kreci z 5sec i rozlancza przekaznik.Rozrzad sprawdzalem z blokadami jedna w walek druga w dwumas a synchronizaci niem miedzy gura a dolem podejrzewam ze przegrzana jest instalacja chos sprawdzalem miernikiem i przejscie jest albo siadl pcm.

    Dodano po 1 [minuty]:

    caly czas mam ten blad P0336

    Dodano po 1 [minuty]:

    dodam ze blad powraca nawet jak nie krece rozrusznikiem tylko jak zrobie test elementow silnika
  • Poziom 36  
    Mierzyłeś co masz na kablach ? Porównaj oscyloskopem prawidłowy układ z tym który Ci szwankuje
  • Poziom 10  
    cos nowego o fordzie kupilem vcma bo chcialem sprawdzic wszystko i okazalo sie ze pompa daje tylko 56bar nie 200bar , kupilem uzywana pompe z auta z przebiegiem 50000 km i dalej mam cisnienie do 60bar dodam ze w miedzy czasie wymienilem wtryski na NOWE, co moze byc, czy ta druga pompa tez jest uszkodzona czy moze sterowanie zaworem albo istalacja jakie napiecia powinny byc na zaworwch przy pompie
  • Poziom 16  
    Zrobiłeś to auto ? Ja podejrzewam sterownik .
  • Poziom 10  
    tak klon stera i po problemie