Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 406 1.9TD DHX - Pytanie o pompę wtryskową Bosch XUD BP02.

11 Sty 2014 20:31 4311 9
  • Poziom 24  
    Witam
    Auto jak w temacie, po dłuższym postoju (noc) auta nie da rady uruchomić, jednak pryskając raz plakiem auto odpala i pracuje nawet nie zagrzawszy świec. Podczas kręcenia (kiedy nie odpala) z poluzowanych przewodów tylko wypływa ropa (jakby brak ciśnienia na przełamanie wtryskiwaczy). Pompa na zegar, rozrząd na blokady, zawory wyregulowane, turbo drugie sprawne (stare zatarte), kolektor wyczyszczony, EGR zaślepiony (samoczynnie podnosił się), wtrysk sterujący ok, zawór odcięcia ok, świece i grzanie ok. Dodam, że po pierwszym uruchomieniu dalej odpala w miarę normalnie ale im dłużej stoi tym dłużej trzeba kręcić.
    Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie, może ktoś się wypowiedzieć z kolegów wałkujących Diesle?
  • Poziom 20  
    Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    Nie cofa, napisałem że jak tylko na plaku wskoczy na obroty to dalej gdacze już sam, gdyby się zapowietrzał to by po wypaleniu plaka gasł. Poza tym gruszka twarda, brak pęcherzy w przewodach. Zaworek zwrotny drugi sprawny.
  • Poziom 24  
    A istnieje możliwość, że pompa nie jest w stanie nabić ciśnienia podczas rozruchu ( jak na plaku zwiększą się jej obroty wtedy już pracuje)? Podobny przypadek miałem z pompą Denso w Mazdzie 626 i Bosch w Audi 80.
  • Poziom 24  
    Po naprawie zalałem preparat do czyszczenia układu wtryskowego Liqui Moly (klient otwarcie przyznał, że leje paliwo od Rusinów) zrobiłem rundę i zostawiłem auto do dzisiaj (prawie 48 godzin). Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś rano dosłownie po dotknięciu auto zapaliło?! Zostawiłem go znowu na 6 godzin i dalej pali na dotyk...Nie mam pojęcia...Na razie oddany dla klienta zobaczymy co będzie.
    Generalnie auto trafiło do mnie z przestawioną o 1 ząb pompą, zatartą turbiną (wirnik można było obrócić tylko nasadką z kluczem), podpartymi zaworami ssącymi itd.
  • Poziom 24  
    Auto znów mnie odwiedziło, pali na dotyk, wszystko w/g klienta "lux". Ostatnim znaczącym zabiegiem było zalanie filtra preparatem Liqui Moly, czyli wychodzi na to że coś tam rzeczywiście robi. Nie zamykam żeby inni się wypowiedzieli.
  • Poziom 29  
    jeśli leje paliwo od ruskich to musi wymieniać filtr paliwa razem z wymianą oleju - za każdym razem. do tego raz na 5 do 10 tys zalewam STP do czyszczenia układu albo wtrysków i problemy wszystkie znikły. HDI lubi też aby podczas wymiany filtra paliwa wyczyścić dobrze zbiorniczek z całego osadu i opiłków.
  • Poziom 2  
    witam powie mi ktoś na którym cylindrze ma być wtrysk sterujący w 406 1,9td układ bosch
  • Poziom 24  
    Silnik do ostatnich swoich dni pracował bardzo dobrze, jednakże auto zrzuciło pasek alternatora i chłop w garażu założył drugi. Silnik popracował 10 sekund. Problem rozwiązany.