Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak schematu podłączenia sterownika centralnego zamka.

kosmatek 13 Jan 2014 10:44 5814 8
  • #1
    kosmatek
    Level 23  
    Ciężko mi odnaleźć nazwę sterownika - jest to chińczyk, kupiony jakiś czas temu (ponad rok). Centralny został wycięty z poprzedniego pojazdu, niestety schemat do niego nie przetrwał próby czasu i przeprowadzki.



    Problem sprawiają mi 3 przewody. Różowy, biały i brązowy - (na zdjęciu biały i brązowy są spięte razem z czerwono-czarnym).

    Sterownik był w zestawie wraz z pięcioma siłownikami i pilotami typu scyzoryk ale to większego znaczenia chyba nie ma. Brak schematu podłączenia sterownika centralnego zamka. Brak schematu podłączenia sterownika centralnego zamka. Brak schematu podłączenia sterownika centralnego zamka. Brak schematu podłączenia sterownika centralnego zamka.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    kosmatek
    Level 23  
    Dodatkowy kanał to czerwono-czarny. Czyli różowy mógłby być wyjściem na kierunkowskazy/sygnał dźwiękowy?
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    kosmatek
    Level 23  
    (różowy to kierunkowskazy)

    Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu.
    Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek)

    Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast sterowania -12V jest +12V jak to podłączyć prawidłowo?

    Brązowy i biały (który powinien iść do siłownika master) w tym momencie jest nie podłączony.
  • Helpful post
    #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    kosmatek
    Level 23  
    Nie lenistwo. Inicjatywa, też jest. Cały czas siedzę przy sterowniku z miernikiem jak i również marznę przy aucie.
    Chodzi o to, że szukałem wyjścia innego niż zewnętrzne przekaźniki.

    Na przekaźnikach nic nie daje, drzwi po otwarciu zamykają się same. Jakoś nie umiem zrozumieć działania tego ale znalazłem inspirację na forum ale chciałbym potwierdzić zanim uszkodzę centralkę.

    Czy należy przeciąć ścieżki, które zaznaczyłem na zdjęciu?
    Drugie pytanie, czy mogę po prostu podpiąć się tą centralką (bez kombinowania) pod przewody siłownika (przewody wykonawcze) czyli czarno-zółty i czarno-czerwony?
  • #9
    kosmatek
    Level 23  
    Zrobiłem tak, niestety mały wypadek się zdarzył (zostałem szturchnięty i zrobiłem zwarcie, było widać dymek) i po podaniu zasilenia jeden z przekaźników od razu się załącza.
    Uszkodzenia nie widzę.
    Przyjdzie kupić inny sterownik - szkoda spalić auto.

    Dzięki.