Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Modem Huawei E3131 i błąd połączenia z siecią Aero2

windigo35 13 Sty 2014 18:01 7455 8
  • #1 13 Sty 2014 18:01
    windigo35
    Poziom 5  

    Witam
    Pisze do forumowiczów z następującym problemem. Pare dni temu zamówiłem sobie modem Huawei E3131 s-2 do sieci aero2 wraz z anteną zewnętrzną. Modem ma wgraną aplikację Play. Niestety w żaden sposób nie moge sie połączyć z siecią aero2. Po otworzeniu aplikacji Play i próby połączenia wyskakuje okienko że żadne urządzenie nie zostało znalezione. Nie wiem czy to wina aplikacji play. Zastanawiałem się nad wykonaniem dashboardu i wgraniu mobil partnera by lesio. Bardzo proszę wszystkich o pomoc.

    0 8
  • #2 13 Sty 2014 18:17
    internick
    Poziom 32  

    Musisz dodać kolejny profil dedykowany Aero. I dopiero z niego próbować się łączyć.

    0
  • #3 13 Sty 2014 18:21
    windigo35
    Poziom 5  

    Tak stworzyłem nowy profil specjalnie pod aero2. Nazwa profilu-aero, statyczny-darmowy i numer *99#. Przepraszam zapomniałem dodać.

    0
  • #4 13 Sty 2014 18:26
    internick
    Poziom 32  

    Zasięg Plus jest widoczny (przy antenie) na dole aplikacji?

    0
  • #5 13 Sty 2014 18:56
    windigo35
    Poziom 5  

    Brak zasięgu. Gdy próbuje się połączyć wyskakuje okienko że urządzenie nie zostało wykryte i modem cały czas świeci migającym zielonym światłem.

    0
  • #6 13 Sty 2014 19:03
    internick
    Poziom 32  

    Musisz próbować z innym portem. Ponadto warto zrestartować komputer. Niebrandowany Huawei E372 z najnowszym FW też lubi się zawiesić na Aero. Podczas, gdy Orange czy T-Mobile wychwytuje w locie.

    0
  • #7 13 Sty 2014 20:58
    windigo35
    Poziom 5  

    Mój kolega kupił tydzień temu ten sam modem i ma taki sam problem jak ja - nie znajduje urządzenia.Próbowałem już na trzech komputerach w domu i ciągle to samo. Dodam że siostra ma modem huawei E173 i działa normalnie na każdym komputerze, chociaż nie zaprzeczam że też miałem dużo trudności żeby się połączyć ten pierwszy raz. Później było już bezproblemowo. A czy wgranie nowego dashboardu coś pomoże?

    Dodano po 1 [godziny] 42 [minuty]:

    Teraz w menadżeże aplikacji Play wyskakuje mi okienko: zarejestruj się w sieci przed próbą polączenia. Co to może oznaczać? A może te modemy są w wersji Hilink i dlatego z nimi taki problem. W menadżeże urządzeń wykrywa mi modem HUAWEI Mobile Connect - 3G Modem i nie ma tam żadnego Hilink. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.

    0
  • #8 13 Sty 2014 21:16
    internick
    Poziom 32  

    Z tego co się orientuje polskie sieci nie dystrybuowały urządzeń HiLink. Nie wiem co to oznacza, ale na E372 miałem to samo.

    Port USB, restart, itd.

    0
  • #9 13 Sty 2014 21:31
    jdanecki
    Poziom 23  

    Widzę, że problem ze sterownikami został rozwiązany i Play Online widzi już modem.

    Miganie podwójne na zielono oznacza, że modem nie widzi sieci Aero2.

    Sprawdź, czy w opcjach nie masz przypadkiem ustawione "tylko GSM" - powinno być "preferowane WCDMA".

    Poza tym czy na pewno jesteś w zasięgu sieci?
    http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jestesmy-w-zasiegu-2.html
    http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzic-ze-slabym-sygnalem-krotki-poradnik.html

    -1
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo