Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów

kuchar115 13 Sty 2014 22:02 2775 10
  • #1 13 Sty 2014 22:02
    kuchar115
    Poziom 8  

    Witam
    Mam delikatny problem z moim sharanem
    Problem jest następujący
    Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie jechać . Mam ten problem od dłuższego czasu , jakieś 3 mieścince temu wymieniłem w Sharanie
    - Pompę ( W starej pompie był walnięty nastawnik konta i regeneracja była droższa od kupna drugiej sprawnej ), po wymianie kąt juz można było ustawić bez problemu .
    - Wszystkie końcówki wtrysków na nowe
    - Przepływomierz
    - Zaślepiony EGR
    Jakiś rok temu miałem wymieniany jakiś sterownik od turbiny ponieważ przy 110 Klm/h odcinało mi doładowanie , czy to możne być przyczyna tego sterownika ??

    Mój mechanik nie ma pomysłów od czego może tak szarpać , może ktoś miał podobny problem .
    Pomóżcie.

    0 10
  • #2 13 Sty 2014 22:36
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Jaka jest dawka paliwa, kiedy silnik jest rozgrzany do normalnej temperatury?

    0
  • #3 14 Sty 2014 07:44
    kuchar115
    Poziom 8  

    trans-serwis napisał:
    Jaka jest dawka paliwa, kiedy silnik jest rozgrzany do normalnej temperatury?

    Ale przy Wolnych obrotach czy przy tym 1800 ??

    0
  • #4 14 Sty 2014 08:21
    kris-644
    Poziom 21  

    Może nastawnik sie przycina i masz ten efekt .

    0
  • #5 14 Sty 2014 22:27
    kuchar115
    Poziom 8  

    Na jałowym jest 3.6
    Tylko czy jak by sie nastawnik przycinał to tylko przy tym jezdnym momencie by sie tak działo ??

    Dodano po 37 [minuty]:

    kris-644 napisał:
    Może nastawnik sie przycina i masz ten efekt .


    A jak sprawdzić czy ten nastawnik sie przycina ?

    0
  • #6 14 Sty 2014 23:33
    jarek525d
    Poziom 6  

    kuchar115 napisał:
    Na jałowym jest 3.6
    Tylko czy jak by sie nastawnik przycinał to tylko przy tym jezdnym momencie by sie tak działo ??

    Dodano po 37 [minuty]:

    kris-644 napisał:
    Może nastawnik sie przycina i masz ten efekt .


    A jak sprawdzić czy ten nastawnik sie przycina ?


    ciężko to sprawdzić, najlepiej podmianę zrobić...
    naprawdę nie ma dużo pracy...
    w moim a 4 ahu juz drogi nastawnik padł...
    jaki masz model silnika???

    pozdrawiam...

    0
  • #7 15 Sty 2014 12:13
    kuchar115
    Poziom 8  

    jarek525d napisał:
    kuchar115 napisał:
    Na jałowym jest 3.6
    Tylko czy jak by sie nastawnik przycinał to tylko przy tym jezdnym momencie by sie tak działo ??

    Dodano po 37 [minuty]:

    kris-644 napisał:
    Może nastawnik sie przycina i masz ten efekt .


    A jak sprawdzić czy ten nastawnik sie przycina ?


    ciężko to sprawdzić, najlepiej podmianę zrobić...
    naprawdę nie ma dużo pracy...
    w moim a 4 ahu juz drogi nastawnik padł...
    jaki masz model silnika???

    pozdrawiam...


    Ja u Siebie mam AFN

    1
  • #8 15 Sty 2014 12:54
    dafit906
    Poziom 26  

    jaki kąt na pompie? dawka troche za duza jak na duze obciążenie, mozesz ja ruszyc na granice 4,2.

    0
  • #9 15 Sty 2014 14:25
    skorpion.g
    Poziom 15  

    Masz możliwość zrobienia logów dynamicznych??

    0
  • #10 15 Sty 2014 16:52
    Staszek49
    Poziom 33  

    Kiedy wymieniałeś filtr paliwa. Sprawdź jaki masz, może jakaś tania podróba.

    0
  • #11 16 Sty 2014 18:40
    jarek525d
    Poziom 6  

    A spróbuj mu walnac dawke 3.2 i zmien filtr paliwa i zozobaczymy co to da... nawet 3.0 na jalowym

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo