Witam kolegów
Zrobiłem aktualizację do 1,8 i mam problem , a mianowicie zmieniłem olej i chciałem zmienić datę wymiany i kilometry do następnej zmiany. Po połączeniu z sterownikiem i wpisaniu nowych danych mam info -WYKONANIE NIEUDANE natomiast jak chcę zwiększyć ilość przebytych km np o jeden to nie ma żadnego problemu . Nie chce wracać do wersji 1,6 bo nie wiem co stanie się z licencją. Czym to może być spowodowane ?
Mam silnik 1,9 8V JTD - zrobiłem wykres korekty paliwa na 4 cylindry , na trzech wartości są podobne natomiast na 4 cylindrze wartość jest zawyżona w stosunku do innych , dopiero na ok 2200 obr/min wszystko się wyrównuje , Czy to jest normalne ? samochód pali bez kłopotów , spalanie w normie Nie mam możliwości sprawdzenia dynamicznego podczas jazdy (zwichnięta noga). Czy to tak ma być ?Czy aby komputer nie wyrównuje potrzebnej ilości paliwa na ostatnim cylindrze ? No i zawór EGR - otwiera się przy przygazowaniu do ok 34 % , po puszczeniu gazu wraca na moment do 3 % i za chwilę na wolnych obrotach sam się otwiera do 30 kilku % . Zaznaczam że samochód nie był nagrzany do optymalnej temperatury . Dołączam załącznik
Zrobiłem aktualizację do 1,8 i mam problem , a mianowicie zmieniłem olej i chciałem zmienić datę wymiany i kilometry do następnej zmiany. Po połączeniu z sterownikiem i wpisaniu nowych danych mam info -WYKONANIE NIEUDANE natomiast jak chcę zwiększyć ilość przebytych km np o jeden to nie ma żadnego problemu . Nie chce wracać do wersji 1,6 bo nie wiem co stanie się z licencją. Czym to może być spowodowane ?
Mam silnik 1,9 8V JTD - zrobiłem wykres korekty paliwa na 4 cylindry , na trzech wartości są podobne natomiast na 4 cylindrze wartość jest zawyżona w stosunku do innych , dopiero na ok 2200 obr/min wszystko się wyrównuje , Czy to jest normalne ? samochód pali bez kłopotów , spalanie w normie Nie mam możliwości sprawdzenia dynamicznego podczas jazdy (zwichnięta noga). Czy to tak ma być ?Czy aby komputer nie wyrównuje potrzebnej ilości paliwa na ostatnim cylindrze ? No i zawór EGR - otwiera się przy przygazowaniu do ok 34 % , po puszczeniu gazu wraca na moment do 3 % i za chwilę na wolnych obrotach sam się otwiera do 30 kilku % . Zaznaczam że samochód nie był nagrzany do optymalnej temperatury . Dołączam załącznik