Witam, mam ogromną prośbę. Wczoraj wieczorem przy użytkowaniu Internetu mój router (tp-link wr740n) na chwilę został wyłączony, a po ponownym włączeniu, mimo połączenia z moją siecią, pojawił się komunikat ''brak dostępu do Internetu'' (czarny wykrzyknik w żółtym trójkącie jest za każdym razem). Niestety mimo rozłączania i włączania, resetowania routera, usuwania sieci i ponownej konfiguracji, usuwania wszelakich wirusów i robaków, ściągania sterowników do routera (których nie mogłam otworzyć) i różnych inwigilacji i prób sama nie wiem czego, moje starania spełzły na niczym. Już nie mam pomysłu, co mogłabym uczynić, także byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc. Mój system operacyjny to Windows 7, laptop: Dell Inspirion. Swoją drogą warto też zaznaczyć, iż laptop ten nie czyta (wierzcie lub nie) kabla ethernet, po podłączeniu Internetu dalej nie ma. Plus, zastanawia mnie fakt, iż przy każdym ponownym połączeniu przy nazwie mojej sieci pojawią się kolejna liczba (Malwa 2, 3 i 4, na której dotychczas się skończyło). Proszę o pomoc! 
