Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

gwarancja na telewizor samsung

Pako200 15 Sty 2014 14:10 5346 9
  • #1 15 Sty 2014 14:10
    Pako200
    Poziom 9  

    Witam!!

    Zakupiłem przez internet tv Samsung UE40F6400 i sprzedawca dołączył fakturę zakupu oraz książeczkę- warunki gwarancji. Nie ma jednak dołączonej karty gwarancyjnej chociaż w warunkach jest wpis, że gwarancja jest ważna jedynie z niewypełniona karta gwarancyjna. Czy sama faktura wystarczy jak tv ulegnie uszkodzeniu ?

  • #2 15 Sty 2014 14:41
    Darkdarkman
    Poziom 29  

    Skoro w warunkach gwarancji jest napisane, że gwarancja jest ważna tylko z kartą gwarancyjną, to jakie masz wątpliwości?

    Jeśli kupowałeś to jako osoba prywatna to zostaje Ci jedynie 2 letnia ochrona z tytuły ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

  • #3 15 Sty 2014 21:57
    Clams Casino
    Poziom 20  

    Oczywiście że wystarczy , zawsze możesz poprosić sklep aby podbił ci kartę gwarancyjną.

  • #4 15 Sty 2014 22:38
    Darkdarkman
    Poziom 29  

    Clams Casino napisał:
    Oczywiście że wystarczy , zawsze możesz poprosić sklep aby podbił ci kartę gwarancyjną.

    Co ma mu sprzedawca podbić, skoro nie dał mu karty gwarancyjnej?

  • #5 15 Sty 2014 22:45
    Praca
    Poziom 10  

    Dziękuję Wam ale karty gwarancyjnej w ogóle nie ma w pudle. Skoro wystarczy do serwisu faktura zakupu jak się tv zepsuje to mnie zadawała.

  • #6 16 Sty 2014 09:53
    Clams Casino
    Poziom 20  

    Darkdarkman napisał:
    Clams Casino napisał:
    Oczywiście że wystarczy , zawsze możesz poprosić sklep aby podbił ci kartę gwarancyjną.

    Co ma mu sprzedawca podbić, skoro nie dał mu karty gwarancyjnej?
    To niech mu sklep przyśle już podbitą kartę gwarancyjną.

  • #7 16 Sty 2014 11:24
    prusak75
    Poziom 10  

    podobnie miałem w neonecie, sprzedali zepsutą lodówke, po tel do nich powiedzieli że towar sprzedany i można im naskoczyć, jak jest problem to do serwisu, (lodówka na firmę) , a w serwisie wymagali podbitej karty gwarancyjnej, dopiero po tym neonet raczył łaskawie wystawić podbitą karte gwarancjną, miałem drugi podobny przypadek i powoli mam dość zakupów w tej sieci

  • #8 12 Lis 2014 16:04
    Praca
    Poziom 10  

    Problem został rozwiązany w ten sposób , że sprzedawca dostał mi kartę gwarancyjna wypełnioną. Co prawda telewizor jeszcze nie uległ uszkodzeniu ale nie wiadomo co może stać się w przyszłości.

  • #9 13 Lis 2014 12:15
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant
  • #10 13 Lis 2014 15:03
    Darkdarkman
    Poziom 29  

    LOCOLOCO napisał:
    Karta gwarancyjna nie jest wymagana.
    Dziś ważny jest zakup gwarancyjny - na paragon fiskalny lub fakturę Vat.

    Brednie!

    Dla konsumenta (słowo - klucz) istnieją dwa sposoby załatwienia sprawy zepsutego nabytku.

    Sposób nr 1. - Korzystając z uprawnień nadanych mu na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - tutaj wystarczy udowodnić, że w danym sklepie to coś się kupiło (paragon, kwit z terminala, świadek) Dla przypomnienia odpowiada sprzedawca przez 24 miesiące.

    Sposób nr 2. - Korzystając z gwarancji, której warunki mogą szczegółowo regulować obowiązki nabywcy i zakres odpowiedzialności producenta.
    Producent w ogóle nie musi dawać gwarancji na towar. Może ją dać na miesiąc albo i 10 lat jak ma takie widzimisie.
    Może wymagać karty gwarancyjnej, a może wymagać zgłaszania reklamacji w nieparzyste dni tygodnia.

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson