Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka ARISTON MB40D2NFE - problem!

JacekOs 29 Mar 2005 20:14 12950 15
  • #1 29 Mar 2005 20:14
    JacekOs
    Poziom 10  

Problem z tą chłodziarko-zamrażarką jest taki, że pracuje nonstop, temperatura w zamrażarce -8 st, w chłodziarce +7. Serwisant był już trzy razy, wymieniał czynnik chłodzący po każdym zabiegu pracuje dobrze przez dwa , trzy tygodnie dopuki parownik nie zarośnie lodem. Tego lodu jest bardzo dużo, nie wiem czy tak powinno być i nie wiem o co wogóle w tym wszystkim chodzi, nie znam się na tym sprzęcie. Może ktoś mi udzieli odpowiedzi na pytanie co jest z tą lodówką?

0 15
  • #2 29 Mar 2005 20:39
    skryn
    Admin grupy AGD

Dużo lodu, czy szronu? Na którym parowniku- chłodziarki, czy zamrażarki?

0
  • #3 29 Mar 2005 20:58
    JacekOs
    Poziom 10  

To jest szron ale gruba warstwa na parowniku zamrażarki. Parownik w tej lodówce jest tylko jeden bo jest bez szronowa

0
  • #4 29 Mar 2005 21:10
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 29 Mar 2005 21:17
    Łukasz B
    Poziom 15  

Jeżeli to jest lodówka z jednym parownikiem tzw no frost i do chłodziarki jest tylko nawiew zimnego powietrza to prawdopodobnie jest problem z odszranianiem parownika. Cykl odszraniania jest sterowany z elektroniki lub zegara i to może być uszkodzone lub są tam grzalki i one mogły się spalić. Gdy się zrobi dużo lodu nie ma wymiany powietrza i słabo chłodzi.

Dodano po 3 [minuty]:

Jeżeli to jest lodówka z jednym parownikiem tzw no frost i do chłodziarki jest tylko nawiew zimnego powietrza to prawdopodobnie jest problem z odszranianiem parownika. Cykl odszraniania jest sterowany z elektroniki lub zegara i to może być uszkodzone lub są tam grzalki i one mogły się spalić. Gdy się zrobi dużo lodu nie ma wymiany powietrza i słabo chłodzi.

0
  • #6 29 Mar 2005 21:20
    skryn
    Admin grupy AGD