Temat opisałem na innym forum, jednak nikt, póki co, nie pomógł mi tam. Temat dotyczy Renault Master 2.5 dCi 150 z 2007r. Silnik to prawdopodobnie G9U 632. Samochód jest w trybie serwisowym. Z racji na błędy, które podałem w temacie, a raczej na ten pierwszy, został wyczyszczony zawór EGR, przepustnica i cały układ dolotowy (kiedy samochód został zakupiony, bagnet oleju był złamany, więc podejrzewam, że poprzedni właściciel dolewał olej 'na oko' przed obawą zatarcia silnika. Oleju było za dużo i poleciał tam, gdzie nie powinien). Błąd nadal siedzi w sterowniku. Nie wziąłem pod uwagę elektryki. Chciałbym sprawdzić oporność na wtyczce dochodzącej do przepustnicy i teraz pytanie, w jaki sposób powinienem to zrobić? Czy silnik musi być odpalony, czy wystarczy załączyć zapłon? Które wtyki sprawdzić? Są 4 ponumerowane. 1 to wg mnie masa. Jakie wartości powinienem otrzymać? Jeśli drugi błąd podany w temacie może być związany z tym pierwszym, również proszę o wskazówki co i jak sprawdzić. Jeśli nie, proszę na razie go pominąć. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
PS. Wiem, że są podobne tematy, starałem się je wszystkie prześledzić, jednak nie znalazłem tam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
PS. Wiem, że są podobne tematy, starałem się je wszystkie prześledzić, jednak nie znalazłem tam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.