Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dell inspiron- komunikat po uruchomieniu systemu

josualev 17 Sty 2014 21:11 1482 13
  • #1 17 Sty 2014 21:11
    josualev
    Poziom 6  

przy uruchamianiu kompa pojawia się komunikat (na screenie). podczas uruchamiania programu graficznego lumion zawieszał przestawał działać sterownik ekranu i system się restartował. wiem, że miało to związek z tym, że miał ustawioną złą domyślną kartę graficzną, potrzebował zintegrowanej, taką też ustawiłem. wcześniej zdarzało się, że łapał bluskrina, ale przeskanowałem antywirusem i zamiast tego mam ten oto komunikat.
    lapek był już 3 razy w serwisie, jest na gwarancji, w sumie prawie wszystko mi w nim wymienili.
    nie mam pojęcia, o co chodzi, nie wiem, czego to wina. jeśli chodzi o wiedzę o komputerach, systemie itd. jestem początkujący, także proszę o proste słownictwo i terminologię.
    z góry dzięki. dell inspiron- komunikat po uruchomieniu systemu

0 13
  • #2 17 Sty 2014 21:21
    smigul
    Poziom 19  

Spróbuj przywracania systemu do miejsca gdzie było ok. Jaki masz system?

0
  • #3 17 Sty 2014 21:24
    josualev
    Poziom 6  

Windows 7.
    Z moim komputerem cały czas jest coś nie tak. Więc tak na prawdę, nigdy nie było ok.

0
  • #5 17 Sty 2014 21:26
    LA72
    Poziom 39  

Miło by było podać model laptopa i systemu.
    Merlin ma ferie zimowe.

Jeśli wynik będzie pozytywny to uruchom komputer w trybie awaryjnym.
    Sprawdź czy działa prawidłowo.
    Jeśli tak, to odinstaluj sterowniki do karty graficznej (w tym trybie).

Uruchom ponownie komputer.

Po restarcie sam powinien znaleźć i doinstalować oprogramowanie do GFX.

Po tym zabiegu czeka cię ponowny restart systemu.

Gdy system się poprawnie załaduje, wykonaj testy za pomocą OCCT dla GPU. Minimum 5 minut (na początek).

Jak komputer jeszcze będzie działał wstaw wykresy w pliku spakowanym na forum.

0