Witam,
Od ok. miesiąca mam problem z moim łączem internetowym - 2Mb/s w dzień, 4Mb/s w nocy. Ping sięga nawet do 500ms, a transfer spada do kilkunastu Kb/s. W ostatnim tygodniu i tak jest trochę lepiej, gdyż dzieję się to tylko od godziny ~18 do ~23. Wcześniej było tak przez większość dnia.
Internet mam od prywatnego dostawcy poprzez radiolinię. Korzystam z tego już ponad sześć miesięcy i do tej pory nie było żadnych problemów, aż do teraz.
Dzwoniłem kilka razy do nich, za pierwszym razem wysłali nawet technika, jednak wtedy wszystko było ok. Pokazałem mu tylko screeny ze speedtest.net. Kolejne telefony kończyły się na tym, że: "Sprawdzimy i oddzwonimy". Jednak mają to głęboko w... poważaniu, ponieważ nikt nie oddzwonił.
Znam dwie osoby, które również korzystają z usług w/w dostawcy i problem jest ten sam.
Powiedzcie mi, czy jest może jakaś metoda na przetestowanie łącza, która jednoznacznie wskaże czyjąś winę? Jeżeli tak dalej pójdzie, to rozważę nawet zerwanie umowy, ale chcę mieć wcześniej jakiś dowód.
Zamieszczam poniżej screeny z wynikami speedtestu. Niektóre są niekompletne, gdyż pomiar zacinał się w danym momencie i tak już zostawał.
Od ok. miesiąca mam problem z moim łączem internetowym - 2Mb/s w dzień, 4Mb/s w nocy. Ping sięga nawet do 500ms, a transfer spada do kilkunastu Kb/s. W ostatnim tygodniu i tak jest trochę lepiej, gdyż dzieję się to tylko od godziny ~18 do ~23. Wcześniej było tak przez większość dnia.
Internet mam od prywatnego dostawcy poprzez radiolinię. Korzystam z tego już ponad sześć miesięcy i do tej pory nie było żadnych problemów, aż do teraz.
Dzwoniłem kilka razy do nich, za pierwszym razem wysłali nawet technika, jednak wtedy wszystko było ok. Pokazałem mu tylko screeny ze speedtest.net. Kolejne telefony kończyły się na tym, że: "Sprawdzimy i oddzwonimy". Jednak mają to głęboko w... poważaniu, ponieważ nikt nie oddzwonił.
Znam dwie osoby, które również korzystają z usług w/w dostawcy i problem jest ten sam.
Powiedzcie mi, czy jest może jakaś metoda na przetestowanie łącza, która jednoznacznie wskaże czyjąś winę? Jeżeli tak dalej pójdzie, to rozważę nawet zerwanie umowy, ale chcę mieć wcześniej jakiś dowód.
Zamieszczam poniżej screeny z wynikami speedtestu. Niektóre są niekompletne, gdyż pomiar zacinał się w danym momencie i tak już zostawał.
https://www.dropbox.com/sh/3vbah4lgtvt8tle/3gsmzydAlr