Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mikrofon do komputera (pojemnościowy)

Time4PlanB 18 Jan 2014 21:47 8268 16
    Time4PlanB
    Level 9  
    Cześć. Korzystałem do tej pory z mikrofonów sprzedawanych włącznie ze słuchawkami, psuły się i w ogóle. Zdecydowałem kupić sobie coś lepszego, coś do rozmów przez internet oraz do nagrań dubbingowych i lektorskich.

Szukałem mikrofonów pojemnościowych, bo te najbardziej mnie interesują i polecano mi wiele razy MXL 990. Ponoć sprzęt jest świetny. Polecali mi do tego mikser - Soundcraft Compact 4 lub Behringer XENYX 802 oraz program - Sony Sound Forge...

ALE...

Nie znam się na mikrofonach, na tych mikserach, co gdzie wpiąć itd. Dlatego też myślałem o mikrofonie pojemnościowym USB - tylko czy taki mikrofon ma sens. Czy nie będzie się psuł, czy będzie dobra jakość, czy w przyszłości się do nagrań jakichś lepszych (o ile będą) sprawdzi taki na USB... Bo przecież normalny trzeba podpiąć pod jakiś mikser z zasilaniem Phantom, mieć jakiś popfiltr, a USB tylko na kabelek. Z kolei mogę wziąć inny mikrofon, nie typowo pojemnościowy tylko coś, co wygląda jak to:

Quote:
    HQ POWER MIC2ST

Mikrofon do komputera (pojemnościowy)

Chcę mieć czysty głos, bez żadnych szumów. Chciałbym brzmieć jak w audycji radiowej, bo różne rzeczy będę nagrywał, a interesuję się radiem.
    Co byście polecili? Szukam coś do 350zł włącznie ze wszystkim.

PS Zmieniam komputer, w którym płyta główna będzie oparta na Karcie dźwiękowej Realtek ALC892 (zintegrowana). Jeśli by coś pomogło, to podaję. W razie pytań pisać. :)
    splawik00
    Level 23  
    Jeżeli chce kolega bawić się w obróbkę dźwięku po nagraniu to mikrofon USB będzie dobrym wyjściem.