Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wózek widłowy RAK - Ciśnienie podczas opuszczania wideł

19 Sty 2014 12:33 5064 13
  • Poziom 2  
    Witam, posiadam Raka z silnikiem c330. Jakiś czas temu wymieniłem sekcje rozdzielacza od podnoszenia/opuszczania wierzy, gdyż pękła, prawdopodobnie od zbyt dużego ciśnienia. Dalej mam problem, gdy naciskam dźwignie od opuszczania wierzy do oporu słychać dźwięk wysokiego ciśnienia na rozdzielaczu(syczenie). Nie występuje on gdy dźwignie nacisnę tylko trochę(widły opadają swobodnie). W czym może być problem? Może wymieniłem sekcje od podnoszenia na sekcje od przechyłu? Czy one są takie same?
    Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Na opusczaniu stosuje się zawór nie dopuszcza do zbyt szybkiego opuszczania ładunku. UDT się kłania, a naprawy robi konserwator z odpowiednimi uprawnieniami.
  • Poziom 2  
    Przez ten zawór może być taki dźwięk dławienia?
  • Poziom 29  
    Może i jest, bo budowa dławika powoduje przepływ oleju przez mały otworek w kierunku swobodnego spływu oleju, więc i stąd ten dźwięk.
  • Poziom 2  
    Tylko zastanawia mnie czemu tak się nie dzieje jak nacisnę dźwignie delikatnie. Wtedy widły opadają z taka samą prędkością i nic nie słychać.
    Ten dźwięk wydaje mi się z jest z rozdzielacza. Może to od wymiany tej sekcji rozdzielacza? Powiedzcie czy obydwie sekcje są taki same czy może ta od przechyłu daje ciśnienie w obydwie strony i dlatego jakby była założona słychać dźwięk ciśnienia na rozdzielaczu na sekcji od podnoszenia.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Gdy naciskasz dźwignię delikatnie ograniczasz tym sposobem ilość oleju jaki przepływa przez sekcję. A wić dławik nie jest tak napierany przez olej i już brak dźwięku. Dławik ma stały otwór więc nie przepuści więcej oleju niż on na to pozwoli. Gdy dźwignia naciśnięta maksymalnie to tylko dławik hamuje przepływ oleju, bo tylko on go ogranicza.
    Więc i prędkość opadania taka sama.
    Mam nadzieję, że cokolwiek rozjaśniłem.
  • Poziom 2  
    A po czym to odróżnić?
  • Poziom 9  
    Witam mam problem, postanowiłem założyć do mojego raczka wspomaganie kierownicy wszystko byłoby ok gdyby nie dziwne dzwieki z dzielnika strumienia badz orbitrolu cieżko stwierdzić. Nie podnosi na wolnych obrotach na wysokich ma normalną siłę kierownica kręci sie lekko. Co o tym myślicie? Proszę o pomoc.
  • Poziom 29  
    Za mała wydajność pompy.
    Dzielnik kieruje olej w pierwszej kolejności na wspomagania i ono działa, a że oleju jest za mało to na rozdzielacz już nie starcza.
    Podnosisz obroty zwiększa się wydajność pompy to i olej pojawia się na rozdzielaczu. Trzeba zmienić pompę na większą o większej wydajności.
    Można było zastosować oddzielną pompę dla samego wspomagania.
  • Poziom 9  
    hmm przez chwile było dobrze podnosił na wolnych obrotach. A te dziwne dzwiki co o tym myślisz. Gość od którego kupiłem wspomaganie mówi ze może jakis paproch wpadł do dzielnika możliwe?
  • Poziom 29  
    Możliwe że dzielnik źle reguluje przepływ i za dużo oleju idzie na orbitol.
  • Poziom 9  
    w poniedziałek wymienię dzielnik zobaczymy co bedzie. Ciśnienie pompy mierzone przed dzielnikiem jest na cały zegar a za dzielnikiem ledwo zegar ruszył. Więc na 99% jest to dzielnik.
  • Poziom 9  
    wymieniał ktoś kiedyś olej hydrauliczny w raku ile tego w chodzi i jaki lać Lh-68?