Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3 2.0 8v GTI gasnie na wolnych obrotach dlawienie silnika przy jezdzie

Waluś8891 19 Sty 2014 19:12 1983 6
  • #1 19 Sty 2014 19:12
    Waluś8891
    Poziom 6  

    Witam serdecznie jestem pierwszy raz na tym forum. Mam pytanie moj samochod ciezko odpala tzn. trzeba trzymac peadl gazu przy rozruchu jak i po opaleniu w przeciwnym razie gasnie podczas jazdy samochod szarpie i ciezko wkreca sie na obroty w samochodzie ostatnio wymienialem: cewke zaplonowa, kopulke, paluch, kable, swiece, sonde lambde, przeplywke, czujnik temperatury. Bardzo prosze o pomoc

    0 6
  • #2 19 Sty 2014 19:58
    igorek83
    Poziom 24  

    Podłącz pod komputer taniej cie to wyjdzie jak wszystko wymieniać.
    Został ci jeszcze regulator biegu jałowego do wymiany.
    Auto posiada gaz?

    0
  • #3 19 Sty 2014 20:00
    robokop
    Moderator Samochody

    Rozrząd, obcina się klin w kółku na dole, pompa paliwa - ma dawać uczciwe 3 bary. Sprawdź to, potem pomyślimy. Igorek, co i po co w tym starociu sprawdzać komputerem?

    0
  • #4 19 Sty 2014 22:19
    Waluś8891
    Poziom 6  

    Auto nie posiada gazu tylko benzyna .... Wlasnie chcialem dodac ze wszystko bylo w najlepszym porzadku dopoki cewka nie wysiadla wymienilem ja i owszem odpalalem ale byly takie objawy jak wczesniej napisalem szczerze wierze ze to tylko zatkany silniczek krokowy tylko jest problem w mojej wersji silnika kompletnie nie wiem gdzie on sie znajduje patrzylem w necie na zdjecie ale wyglad silnika rozni sie pod tym wzgledem tam byl pokazany silniczek zaraz nad klawiatura ale dzisiaj odlaczylem jakies wezyki z mechanizmu ktory prowadzi do kolektora ssacego i samochod duzo lepiej chodzil

    0
  • #5 20 Sty 2014 09:52
    robokop
    Moderator Samochody

    Pokaż przynajmniej zdjęcie tego silnika.

    0
  • #6 20 Sty 2014 10:28
    Karaczan
    Poziom 39  

    Jak cewka jest z modułem 3pin i jest to tani zamiennik to czasem tak bywa.
    Dlatego do takich zabytków tylko oryginalne cewki Temic polecam.
    Swoje może kosztują, ale nie padają jak muchy i nie robią jaj.
    W podróbkach zauważyłem że moduł wyzwala cewkę w nieodpowiednim momencie.
    Oczywiście nie w każdej podróbce tak się dzieje, ale tak bywa.
    Skoro po wymianie cewki mu odbiło, to dalej tam bym szukał przyczyny.

    0
  • #7 29 Sty 2014 19:05
    Waluś8891
    Poziom 6  

    problem zostal naprawiony zawiozlem auto do sasiada ktory zna sie na mechanice wystarczylo ze przepsikal wszystjie wtyczki wd 40 i auto palilo normalnie na nastepny dzien to samo nie chce zapalic, sciagnalem kable ze swiec a tam sama rdza wykrecilem wszystkie swiece przeczyscilem dokladnie szczotka druciana i na gore psiklem wd 40 i autko znowu pali ale przyszly mrozy rozrusznik kreci dobrze a samochod znowu nie odpala w koncu przyczyna byl akumulator mialem tymczasowo wlozony 50 ah i krecil fajnie ale widocznie byl za slaby teraz kupilem 62 ah zwyklego voltmastera i autko pali jak marzenie dziekuje wszystkim za pomoc
    pozdrawiam :)

    0