Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C++ - Aplikacja konsolowa Wycinanie części Pliku i zapisane nowego

wojtasxda 19 Sty 2014 19:30 966 4
  • #1 19 Sty 2014 19:30
    wojtasxda
    Poziom 2  

Witam wszystkich !!
    Jestem początkujący jeśli chodzi o programowanie, dopiero zaczynam wchodzić w ten świat małymi kroczkami. Dla nie których moje pytanie będzie banalne, niestety ja nie umiem tego zrobić :(

Chciałbym zrobić narzędzie konsolowe, które będzie działało tak :
    Wpisując w cmd np. W1APPtoFFU.exe -c <nazwa_pliku>.app
    to program znajdzie pierwszy występujący ciąg HEX:"200000005369676E6564496D61676520" i od tego momentu aż do końca pliku skopiuje to i utworzy nowy plik <nazwa_pliku>.ffu
    Chciałbym aby przy uruchomieniu tego programu wyświetlał się jakiś opis np.
    "Program konwertujący pliki"

No i opis funkcji :P
    -c // konwertuje plik app do ffu

Może ktoś napisać mi krok po kroku jak takie coś zrobić ?
    Ja nie mam zielonego pojęcia jak takie coś zrobić :(
    Jeśli byłby ktoś taki dobry, to prosiłbym o zrobienie takie czegoś i zamieszczenie source, a ja przejrzałbym sobie to, popatrzał jak to jest skonstruowane itd....

Bardzo proszę o pomoc, jest do dla mnie bardzo ważne ! :)

Dziękuję z góry i pozdrawiam ! :)

0 4
  • #3 19 Sty 2014 20:28
    wojtasxda
    Poziom 2  

od 800mb do 2gb

Ogólnie wolalbym to w c++ , no ale jest problem z napisaniem :P

0
  • #4 20 Sty 2014 09:53
    the_fifth_horseman
    Poziom 32  

wojtasxda napisał:
    Chciałbym zrobić narzędzie konsolowe, które będzie działało tak :
    Wpisując w cmd np. W1APPtoFFU.exe -c <nazwa_pliku>.app
    to program znajdzie pierwszy występujący ciąg HEX:"200000005369676E6564496D61676520" i od tego momentu aż do końca pliku skopiuje to i utworzy nowy plik <nazwa_pliku>.ffu
    Chciałbym aby przy uruchomieniu tego programu wyświetlał się jakiś opis np.