Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ariston AQXF 129H-przy płukaniu przelewa wodę przez szufladę do proszku

Edyta Kuklińska 19 Sty 2014 19:56 3378 8
  • #1 19 Sty 2014 19:56
    Edyta Kuklińska
    Poziom 2  

Witam wszystkich.Jestem laikiem w sprawach naprawczych, więc od razu przejdę do rzeczy, a mianowicie mam od kilku lat pralkę Ariston AQXF 129H, super cicha, 6kg.Do dzisiaj sprawowała się ok.W pewnym momencie(podczas prania) usłyszałam, dziwny dzwięk-brzmiał tak jak bulgotanie.Gdy dłużej się jej przyjrzałam, a w tym momencie rozpoczęła etap płukania, bulgotanie nasiliło się i po chwili zaczęła wydostawać się z pralki woda( przez drzwiczki na pewno dobrze zamknięte-zawsze sprawdzam!).Raz blokada otwierająca pralkę działała, raz nie mogłam jej otworzyć.Woda wydostawała się z pralki spod szuflady na proszek( dodam, iż na bieżąco czyszczę pralkę i komorę na proszek).Wąż odprowadzający wodę z pralki też jest drożny.Gdzie mam rozpocząć szukanie przyczyny...pomóżcie PROSZĘ:)))))

2 8
  • #2 19 Sty 2014 21:07
    dariuszm65
    Poziom 15  

Wyczyść układ poziomu wody lub zmień hydrostat .Lub rozszczelnienie układu , ucieka ciśnienie .

0
  • Pomocny post
    #3 19 Sty 2014 22:00
    Trull
    Poziom 28  

Jeśli woda wydostaje się przez szufladę to zaczął bym od sprawdzenia węża łączącego zasobnik ze zbiornikiem, oraz samej szuflady a dokładniej zasobnika na płyn do płukania (układ przelewowy może być zapchany zaschniętymi resztkami płynu do płukania).

3
  • #4 23 Sty 2014 11:46
    Edyta Kuklińska
    Poziom 2  

Przepraszam, że tak pózno się odzywam, ale dopadła mnie anginka:(